Ik net weer telefoon heb gekregen

van een nieuwe mama… ze komt donderdag kijken… bven wel bang dat het niks gaat worden want zij heeft meer adressen gekregen dan de eerste mama en ik ben daarvan de enigste die pas begint… ff afwachten dus…

liefs jessica, &

Nou nou, waar is je zelfvertrouwen gebleven?? Tuurlijk ben jij net pas begonnen als onthaalmoeder, maar dat wil écht niet zeggen dat een ervaren onthaalmoeder dan maar meteen béter is hoor!
Doe gewoon zoals je bent. En je doet het met liefde toch?
Gaat helemaal goedkomen hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Kom op, niet meteen van het slechtste uitgaan. Laat gewoon alles lekker over je heen komen. Dan komt het vast goed donderdag.
In ieder geval succes!!
ps en als het 1 keer loopt, dan blijft het doorgaan!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Ja kom op, het gaat om de uitstraling en je bent een goeie mama dus komt vast goed, succes!

Groetjes Nathalie & Co

Ja inderdaad, hoe is het gegaan Jessica??

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja ben ook wel erg benieuwd hoe het verlopen is?

En toch niet zo onzeker zijn hoor. het gaat om wie je bent en je liefde voor de kinderen niet om hoelang jet het al doet.

Als ik mijn kind ergens heen zou brengen zou ik als belangerijkste factor toch afwegen of die persoon ook bij mij past. Daar bedoel ik mee als het tussen de moeders klikt vertrouwen ze je ook eerder de kinderen toe. Dan kun je het nog zo lang doet maar klikt het niet dan komen ze ook niet terug.

Zo denk ik er in iedergeval over.

Laat snel even weten hoe het verlopen is

veel liefs mignon

hoi hoi!
bven wat laat met mijn reactie sorr!! eigenlijk is het heel vlot verlopen aren hele lieve mensen en een schaatig jongetje!! de baby is een maand ouder als lars… kan al kruipen en is heel vlot… ik wezet wel nog niet alsde mensen voor mij gaan kiezen dat hoor ik binnekort pas… ze vonden wel dat het tof was bij ons… bedankt voor de interesse!!!

liefs jessica, &