Ik net op mijn kop gehad heb

Van mijn lieftallige dochter en ze nog gelijk had ook, We hadden even boodschapjes gedaan en ik had de rugtas uitgepakt en die gooide ik in een hoek. Komt ze heel boos op me af stappen met één vingertje in de lucht nee zwaaiend en nee nee nee zeggend tegen me en op de tas wijzend. Ze had gelijk, zij mag ook niet gooien met spullen… zucht

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 16 Jan 2010 11:24:09

Hahahaha, die is goed! Zo zie je maar dat ze goed wordt opgevoed! En wat Morgan niet mag, mag mama ook niet! Foei, een tas in de hoek gooien!

Gisteren lag er een chocokoekje op het aanrecht. Ik stond te koken en Eva wilde het koekje hebben. Dus ik zei: ‘Nee, niet snoepen voor het eten!’ En ondertussen at ik zélf wél het koekje op! Toen werd ze dus extra kwaad! Maar ja…ik kan nog eten na een koekje! Maar dat was ook het slechte voorbeeld…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha ja ook Eva had gelijk om boos te worden. Maar ze snappen dus dingen heel goed

Groetjes,

Michèle

Wat schattig. Die Eva weet hoe het hoort…
En Rainbow, foei! Dat is echt fout…hihi.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Huh Morgan bedoel je Mriek??? Eva wil gewoon wat mamma doet

Groetjes,

Michèle

Oeps. Ik bedoelde natuurlijk Morgan. Solly!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach, die twee lijken ook zo op elkaar he! Hoewel Eva denk ik niet zo slim is nog dat ze mij terechtwijst als ik mijn tas in de hoek gooi. Wat dat betreft is Morgan net ietsje verder al!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Niet om op te scheppen maar morgan snapt inderdaad heel veel, maar ik hammer ook heel erg op de dingen die ze niet mag, ha ha ha ik had agent moeten worden denk ik

Oh ja ze weet ook dondersgoed wat zij wil ook al praat ze niet.

Groetjes,

Michèle

Geweldig Michèle

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb morgan net bij mijn schoonmoeder gebracht en ik vertelde het daar. Keek ze me weer aan en weer dat vingertje van nee nee nee, Ze wist dondersgoed waar het over ging

Groetjes,

Michèle

Hahahaha, jah, ze snappen veel meer dan wij denken hoor… Nikki was ook altijd zo slim en nu ze kan lezen, moet ik ook nog eens opletten wat ik opschrijf hahaha! Geweldig!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

whahahaha…o wat heerlijk bij de hand

Groetjes Marianne mama van Ruben

hihi, wat schattig!
foei mama!
wel echt goed van haar zeg!
dat ze dat zo doet hahaha, ik zie het helemaal voor me. moest je niet lachen?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier ook zoeentje! We leren Anna nu niet te smakken tijdens het eten, ‘pappa, mondje dicht eten!!’
Of te hoesten met de ahnd voor de mond: ‘mamma, hand voor mond!’

Heerlijk die kinder logica!

Haha echt schattig en vooral heel slim van haar.

Ja we moeten nu echt ook op ons eigen gedrag gaan letten. Zo kunnen wij geen glazen zonder onderzetter meer op tafel zetten. Tim pakt dan een onderzetter en geeft die aan ons. Zo van die moet je onder je glas zetten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ze zijn zo lekker bijdehand. Enne inderdaad als ze gaan praten krijg je nog meer naar je hoofd

Groetjes,

Michèle

Nou, nou! Pas maar op geen dingen meer doen die niet mogen!
Seth is gelukkig nog niet zo bijdehand!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers