Ik net LEUK nieuws heb gehad!

EINDELIJK leuk nieuws wat mijn hele dag weer goedmaakt

wij gaan naar Michael Flatleys Lord of the Dance!! echt zoooo gaaf!! ik hou echt van dansen, en ik ben als kind in las vegas naar zijn show geweest!
Ik ga dus 2 dagen zonder rico (boehoee dat wordt moeilijk!!) naar mijn ouders, en ik ga dus met hun en met mijn broer erheen!
eigenlijk wilde we het geven voor mijn vaders verjaardag, en dan voor hem en mijn moeder en mijn broer wilde eigenlijk oook gaan… en toen belde ik hem net op en ik zo: ga jij daar nou wel of niet heen? hij zo: ik denk niet want ik weet niet met wie ik moet gaan… nou en toen hadden we het er even over en vonden we dat een gaaf idee! een keer met ons ouderlijk gezin of hoe je zoiets noemt (zeg ik het goed?)
ja ik ben echt BLIJ!! dit is de eerste keer dat ik zonder rico echt weg ga, zeker een nacht… en heeerlijk ik kan daarna uitslapen en heeel laat naar bed haha!
jeetje… ik ben dus blij

Wat gaaf meid, je kon wel wat positiviteit gebruiken vandaag! Wanneer gaan jullie? Wat leuk dat je met je ouders en je broer gaat, net als vroeger. Alvast veel voorpret gewenst! Het komt vast goed, Rico lekker bij papa en mama even bijtanktijd voor haarzelf. Heerlijk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat leuk inge, lekker gaan genieten.

Gr Patries

He wat gaaf Inge!

Heerlijk van genieten!!

Liefs, Melanie

He goed zeg enne wat gaaf. Ik hou daar ook wel van inderdaad. Lekker genieten he meid.

Groetjes,

Michèle

Oooooohhh dat is gaaf!! Ik ben 10 jaar geleden geweest. Was echt super!!

Groetjes Natasja

ja echt! maar jeetje hoelang is het nou geleden, een keer helemaal inge ipv half inge half mama
@Kringeldingetje: bij mij was het ook ongeveer 10 jaar geleden, of 12… 12 denk ik ja… waar ben jij geweest? Las vegas was echt super stoer. dat was een hotel met daarin een theater en vanalles (tja amerika he) er zat zelfs een compleet winkelcentrum daari n een hotel EN een achtbaan. echt belachelijk!!!
maargoed ik heb me uitstekend vermaakt ook al zou ik dat nu meer doen omdat je als kind toch heel anders tegen dingen aankijkt.

Wat ontzettend leuk dat je daarheen gaat.

Geniet ervan he!

Groetjes,
Sandra

leuk joh! Even echt Inge-time

Ga er lekker van genieten. Wanneer gaan jullie?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

28 november

@Bakmama: hoe bedoel je? Enne het is niet zo dat je op elkaar staat hoor zoals bij een echt concert. dit is meer een show… en je hebt gewoon stoelen net zoals in een stadium dan lukt het toch wel?
ga met me mee ik help je over je angst heen

Ik was wat dichter bij huis… De HMH in Amsterdam, maar dat was ook gaaf!

Groetjes Natasja

O, leukleukleuk!

Echt even tijd voor jezelf… ik heb dat ook pas gedaan. Ik ben naar een concert geweest in de HMH (Mumford&Sons) en ik was echt weer even gewoon Sascha. Vooraf vond ik het ook wel lastig om Senne bij m’n schoonouders te brengen maar ik heb echt genoten die avond.

Weet dus zeker dat jij dat ook gaat doen, Michael flatley is echt zo gaaf!

Groetjes van Sascha en Senne

Wat super joh!!! Heel veel plezier alvast!

Lilypie Pregnancy tickers

WAT GAAF!!!
ikke is jaloers, nou meid je verdient t!!!

liefs,
Rinske

Gaaaaaaf! Ik hou daar ook erg van! Tjak-tjak-tjak, zo strak met die armpjes naar beneden in een rij op tapdance-schoenen! Heel mooi die dans! Geniet ervan joh, echt cool!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers