Ik net iets ranzigs moest doen?!

heb ik weer, ik zit de keuken te boenen en schoon te schrobben ondertussen Rico zijn eten te geven en vanalles te doen…
gebeurd er iets waar ik werkelijk bijna van over mijn nek ging.
Mijn hond is loops en ze heeft nu een broekje aan met zo’n verbandje erin. KRIJGT MEVROUW EEN DIARREE AANVAL! het HELE huis lag onder inclusief dr broekje die ik nog uit moest doen
normaal als ze moet dan gaat het er gelijk uit maar nu zat ze van achter helemaal onder, dus ik met billendoekjes de hond zijn pamper verschoont om het zo maar te noemen! echt bah!!! ik was gewoon echt te beroerd om dat ding in de handwas te gooien dus heb m regelrecht in de container gegooit (met latex handschoenen haha!) en nu heb ik mijn boxershortje maar aan flarden geknipt zodat ze nog wat aan heeft.
nu ligt ze prinsheerlijk in de stoel mij aan te kijken van: ja hee ik kan er niks aan doen dat ik aan de dunne ben?!
nee ik wel dan…jakkes, 1 paar billen verschonen is genoeg voor mij tenzij de 2e paar van een baby was maar die was dus van een hond. BAH ik blijf het zeggen…
sorry voor het ranzige verhaal maar goed hihi!

Gewijzigd door - MamavanRico op 24 Aug 2010 13:15:44

Ha ha ha zet daar dan de volgende keer onder de douche

Groetjes,

Michèle

iehh en ja waarom niet gelijk onder de douche!!

before you judge me, try hard to love me

Sorry Inge, maar ik zit hier smakelijk te lachen. Wist niet dat je TWEE kinderen met luiers had!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

nou de rede van het niet onder de douche zetten is dit:
Rico was jengelig en wilde gaan slapen
als ik dan eerst rico moest doen, zat het hele huis nog veel meer onder de smurrie dan het al was en ik was al zo misselijk!
als rico in bed had gelegen had ik r zo in de kuip gegooit hahaha,
helaas kon dat niet!
ik vond het nog minder erg om dr af te poetsen met billendoekjes (omdat dat opzich nog wel meeviel qua ernst) dan de vloer schoon te krijgen en de geur die erbij kwam kijken… pfoe!
en dan ga ik haar net uitlaten vertikt ze het om te poepen he! wel 4x plassen maar verder niks doen, de evil little devil!!! (zo ziet ze er ook uit met dr rare oren haha)
dus de kans dat het weer gebeurd zodadelijk is…vrij groot denk ik

Geef haar wat rijstewater te drinken, en rijst door der eten Inge dat stopt.

Groetjes,

Michèle

@Michele: weet ik zij krijgt idd rijstewater te drinken
maar ze was een weekend weggeweest bij dr oude baasje en zij woont bij een dierenpension, het schijnt dat ze daar puppy brokken heeft gegeten… ja dat is niet zo slim! daar gaan ze wel van aan de diarree ja, en zeker als ze dan ook nog loops is, dan zijn die darmen ook altijd wat ontregeld…heb ik ook altijd last van dan niet van diarree maar dat mn darmen lastig doen

Liefs Michelle

Oh ja nee dat schiet niet echt op nee. Hopelijk is het snel over allemaal.

Groetjes,

Michèle

@Michelle: jij ziet het zeker weer helemaal voor je

@Michele: nee precies, was niet erg handig om te doen, maargoed ik ben toch blij als de hond terug gaat naar dr oude baasje,
het is geen doen hier in de flat het is altijd wat met haar, en ze had rico pas terug bijna in zijn gezicht gebeten (niet uit valsigheid maar hij wilde zo spelen, ja dat werkt niet bij een peuter maar leg dat een hond maar is uit)

Dus je hond gaat weg?? Das niet leuk toch???

Groetjes,

Michèle

ik vind het eerder niet leuk dat rico bijna een neus kwijt was michele, en eigenlijk is het meer rijco’s hond, het is niet mijn type hond zowel qua ras als qua doen en laten, ze is lief daar niet van maar ik heb er eigenlijk niks mee, ook nooit gehad trouwens… dus voor hem is het erger als voor mij, ik erger me meer aan haar dan dat ik plezier met r heb. Soms heb je dat gewoon… toen Beau wegging (je weet wel die engelse cockerspaniel waar ik het over had een hele tijd terug) toen vond ik dat wel heel erg. ook al woonde hij altijd bij mijn ouders. maar dat was echt mijn hond. Nu gaat het al wel weer hoor, maar sinds kort komt dat vrouwtje niet meer online en ze was schijnbaar behoorlijk ziek, en nu weet ik dus niet hoe het met beau gaat en dat vind ik heel erg vervelend.
Nu deze hond (maxi he niet beau) terug gaat naar dr oude baasje is het gewoon niet zo erg omdat ze regelmatig hier komt en we goed met elkaar omgaan, dus we zien maxi nog regelmatig.

Ah ik snapt hem. Ja dan is het niet leuk voor rijco, maar willen jullie een ander beest of niet??

Groetjes,

Michèle

He, bah… ik wist dat ik het topic eigenlijk niets moest lezen met mn misselijkheid, maar was toch te nieuwsgierig…

Maar ik kan me voorstellen dat het dan ook wel fijn is dat Maxi terug kan naar dr ouwe stekkie en daar lekker de ruimte heeft. Komt er nog vervanging qua dieren?

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@Michele; voorlopig niet, ik ben die huisdieren heel even zat (aangezien we maar in een flat wonen) maar als we een normale woning met tuin hebben kopen we een rotweiller pup die we helemaal naar onze zin laten temmen
en dat wordt dan een buitenhond.
ofja
Rijco kan nogal kluswerk doen, dus die maakt een groot hok met isolerende materialen zodat de hond het niet te koud of te warm krijgt daar.
meer als waakhond gaat hij dienen en als knuffelbeest als ie zich gedraagt haha! ohja en een konijn komt er dan ook nog, maar die willen we ook niet binnen maar buiten hebben.
ik wil in ieder geval geen dier meer in huis.
de parkieten staan hier nu ook buiten en dan al irriteer ik me aan hun gekwetter om 6 uur s’ochtends.
niet maar een beetje piep en fluitwerk nee echt gewoon schreeuwen als een malloot op zijn vogels.

@Liske: och meid haha, conclussie: baby’s mogen smurrie luiers hebben maar honden niet

@Inge: vieze baby/kinderluiers kan ik ook moeilijk hebben op het moment hoor!

Normaal kan ik een hoop hebben aan viezigheid van kinderen en van dieren, maar nu niet echt, net als de kat die heeft gekotst… getver!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Beetje late reactie, maar Wat een GOOR verhaal toch weer meid! De diarreehond! Ik ken die broekjes voor honden inderdaad en het lijkt me echt ranzig als daar ook nog een hoop diarree in spuit! GATVER!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Liske: haha maar die conclussie had ik hoe dan ook wel getrokken hoor dat baby derrie mag maar honden derrie niet.
ieks, ik kan me dus al heel goed voorstellen hoe het dan voor jou zou moeten zijn als het jouw hond was geweest, of jouw kat in dit geval hahahha.

@Rainbow: ja echt ik weet het, kan niet altijd een schone lei zijn