bezig geweest ben. Was het zo zat om al 2 weken hooguit 2 happen avondeten bij Dylano binnen te te krijgen en dan te horen te krijg; Hoef niet meer, ben klaar, (behalve als we friet eten dan kan ineens wel heel zijn bord leeg)
Dus eerst heb ik hem van tafel gestuurd en de keukendeur dichtgedaan was er zo klaar mee.
We aten aardappelpuree met vis en worteltjes. Lees op zijn bord net een eetlepel (dus geen opschep) aardappelpuree en 5 worteltjes uit pot dus klein en 4 stukjes vis omdat ik weet dat hij daar geen liefhebber van is.
Dus eerst heb ik hem van tafel gestuurd en de keukendeur dichtgedaan was er zo klaar mee. brullen in de hal dus ik even gewacht toen er na toe van kun je al eten? Nee hij hoefde niet oke dan blijf je daar. even later ging het ik wil eten Oke hup terug op zijn stoel en na 1 hap was het klaar en bord werd weer weggeschoven zucht Denk wat nu. nog maar een stukje verder met onpedagogisch gedrag was nu toch al bezig
Ik heb gezegd als je bord leeg is krijg je pepernootjes, Echt na iedere hap was hij weer klaar en ik maar weer zeggen krijg je geen pepernootjes. Pff uiteindelijk zijn bord leeg met een hoop tranen en expres gehoest. toen zijn toetje nog opgegeten en kindlief helemaal blij met zijn 3!! pepernoten
Hopelijk gaat hij het nu snappen al heb ik er een hard hoofd in.
Liefs Michelle