Jullie weten nog wel toch van dat huisje aan de Lake van mijn werk, waar ik lekker eventje naartoe zou gaan, GAAT NIET DOOR!!! Blijkbaar heeft de baas het nodig voor zakenrelaties, maar nu weet ik toevallig dat er dat weekend een festival is, dus ik ben er gewoon uitgegooid, helaas kun je niet want de baas heeft het nodig! Ik kom vanmiddag niet werken! Heb het helemaal gehad!
Ik net goed over de zeik ben gegaan!
Dat is echt balen!! Kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt.
Zul je zien dat het vandaag zo’n dagje wordt dat alles tegen zit. Dan kun je niet wachten tot het morgen is… Heb ik ook wel eens. Dan laat je dingen vallen, laat je bijvoorbeeld de aardappelen aanbranden, kopje koffie valt om, kom je er 's avonds achter dat je de melk bent vergeten, je weet wel, dat soort dingen.
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
wat lullig zeg konden ze dat niet eerder bedenken, zo´n festival word toch ruim van te voren bekend gemaakt?
krijg je het huisje een ander weekeind of laten ze je nu gewoon met lege handen staan.
flauw hoor zit je wekenlang vooruit te kijken naar zo’n weekeind …
before you judge me, try hard to love me
Oh lekker dan leuk zo’n baas en ja ga daar maar eens tegen in. Gebeurde mijn collega’s ook wel eens. Mijn oude baas sponserde ADO en dan mochten ze naar de wedstrijd in de Sky box en dan last minute nee kan toch niet. Echt bazen…
Groetjes,
Michèle
Ja het is officieel een echte baaldag, hoorde net ook van de nanny dat haar dochter “geslaagd” is voor de basisschool, maar niet naar de vervolgschool (MAVO/ HAVO/VWO) kan omdat er niet voldoende plaats is, ze moet maar kijken ergens anders, waar dus ook geen plaats is, nu zat ze dus huilend aan de telefoon omdat ze niet wil dat haar dochter een jaar niets zit te doen, en dan maar moet wachten of er misschien volgend jaar een plekje vrij is! bbrrrr zeik dag is officieel!
De wet van Murphy he meid, maar eh bedenk je dat zo’n pleuris dag as het vandaag is het moguh nie ken worduh.
Groetjes,
Michèle