ja dat is toch te erg voor woorden dat de medewerkers keihard hun best willen doen en fantastisch zijn en dan het gewoon niet kunnen omdat de bazen!!!
Had ik ook in het ziekenhuis op de kinderafdeling notabene, ze moesten de babies laten huilen als de moeders er niet waren, omdat de zusters het te druk hadden met hun lijstje aftemaken ze moesten de bedden verschonen, eten klaarmaken administratief en weet ik het allemaal je zag ze maar heen en weer rennen en steeds wel even naar die babies toe maar echt ze hadden gewoon geen tijd om een baby fatsoenlijk te troosten, het brak hun en mijn hart en ik als moeder wil er dan wel even hene lopen om die baby te troosten als de mijne slaapt haha maar dat mag natuurlijk niet
want je weet niet wat een andere baby heeft en aangezien de mijne het rs-virus had was ik ook nog eens hoogst besmettelijk. En door die drukte krijg je ook niet de zorg die ze eigenlijk willen en horen te geven. Misverstanden met de medicijnen etc.
Maar over de kdv sta ik soms wel vol verbazing hoor. Dan ben ik thuis en dan denk ik jah maar stel er breekt brand uit ofzo, ze zitten met al die babies die niet kunnen lopen/kruipen ed helemaal achterin het gebouw hoe willen ze dan in vredesnaam weg komen, dus dat vraag ik het even en dan hebben ze gewoon een heel plan om weg te komen, alle babies worden samen in een bedje op wielen gezet en die rollen ze zo de nooduitgang uit! Had ik nooit aan gedacht zag ze al in mijn verbeelding elke baby stuk voor stuk eruit zeulen.