Ik net een officiele waarschuwing heb gehad

van mijn werk. Ik ben even heel verdrietig!

He gatver meid, Wat is er gebeurd???

Groetjes,

Michèle

Ik wil er niet teveel over zeggen, maar ze willen me zoveel mogelijk beschadigen voordat ik weg ga. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze een idee hebben dat ik weg wil en nu denken ze me er zo uit te krijgen op een manier dat ik nergen anders meer een baan krijg, dat is het denk ik. Ik heb een gesprek gehad, en ik krijg ook nog een brief, die ik dan moet tekenen. Hier ga ik eerst even mee naar de advocaat! Maar het is allemaal erg treurig!

Jeetje meis wat erg voor je. Echt heel triest dat ze dit op zo’n manier willen spelen.

Dikke knuffel en heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

he gatverdamme ipv dat ze je werk nou wat aangenamer maken. Maar inderdaad niks tekenen voor het gelezen is door een advokaat. Wat zegt C ervan??

Groetjes,

Michèle

he verdorie meid wat erg! ik snap dat je verdrietig bent en dat je er nu (nog?) niet over wil praten. maar wil je het op den duur kwijt kan dat altijd he!
en idd ga maar is naar je advocaat, want dit moet toch niet kunnen??? sterkte meis!

Wat erg zeg! Bah. Sterkte meissie!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja heel flauw allemaal. Mijn man is aan het werk en heeft zijn telefoon uitstaan, zal wel eens afwachten wat hij te zeggen heeft!

Balen, wat kunnen werkgevers toch $%&***@#$ zijn…

Succes en laat je niet gek maken!

Lfs

oh bah! Sterkte!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Jeetje wat asociaal… Zo ga je toch niet met elkaar om…
Als jij wat anders wil ben je daar toch vrij in…
Sterkte!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Dit is idd erg treurig zeg!
Heel veel succes meid!

Lilypie First Birthday tickers

Jeetje wat vervelend zeg!!! Laat je niet kisten!!

Nou mijn man vond het ook heel flauw, maar wat doe je er aan? Ik heb vandaag de brief gehad, het ging dus over mijn functioneren en dat mijn bejegening richting verschillende mensen niet juist was geweest. Maar als ik ze dan vraag; heef eens voorbeelden dan kunnen ze niets verzinnen. Ze zoeken het maar uit! Ik ga vanaf vandaag gewoon minimaal werken, dat het net niet weinig genoeg is, maar ik ga echt geen vinger extra uitsteken. Heel jammer dit allemaal!

Oh wat komt me die bekend voor zeg, Zo zat ik vorig jaar met PZ ook. Gek werd ik ervan. En inderdaad gewoon doen wat moet en meer ook niet.

Groetjes,

Michèle

Bah wat naar allemaal, kan je alleen maar sterkte wensen!