Ik net een nw bikini-badpakding heb gekocht

nou ik was net ff in de stad, eigenlijk voor pippy , want die broeken van haar beginnen nu echt ‘hoog water scheveningen’ te worden,dus een paar nwe exemplaren… nou ze hebben onze h&m verbouwt… pfhh nu is er helemaal geen doorkomen meer aan met een buggy wat een ellende… maar goed heb wel wat kenne vinden

maar toen kwam mama bij de newyorkert…en ik had net gehoord op de radio… dat we 23 graden krijgen zaterdag, en ik liep langs de zwemkleding… hadden ze van die badpakken, maar die dan helemaal uitgesneden zijn ad zijkant, een soort van bikinibadpak…beetje ordy maar ja ik hou dr wel van ! hahaha dikke riem met gesp dr omheen !!!

dus kom maar op met het ‘leg aan het meer-weer’ (de zee is nie echt om de hoek… dus bij ons is het altijd een meertje of plas in de buurt)

Pippy is geboren 17.07.2009

23 graden zaterdag?? lekker

jij bent er iig al klaar voor haha

before you judge me, try hard to love me

Ha ha ha ik ken die dingen hoef ik met mijn figuur niet meer te doen

Groetjes,

Michèle

Haha, ordi maar leuk! Kan jouw figuur dat nog lijen dan?

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FG5jp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 29 Mar 2011 14:13:10

Nou inderdaad ik hoef dat met mijn figuur ook niet te proberen
Ik verstop mn hele buik altijd onder een tankini Ghehe

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha ow vreselijk vind ik die dingen!! Qua figuur zou ik het ook best kunnen hebben hoor (en dat na 2 kinderen ) maar mij zal je er echt niet in zien
Maar fijn voor jou dat je geslaagd bent!

ja ken ik nog wel lijen! tenminste da vind ik zelf… maatje M paste me kont in,dus vond dat dat nog wel kon !
bovendien hadden ze hem ook in XL en degene die ik draag juich ik toe : lak aan wat een ander vind, als je jezelf maar lekker voelt dr in !

Hahaha! Ja, ik vind het mooie dingen maar dat ik zelf zou dragen?
Nee, dat lef heb ik helaas niet…
Met mijn figuur zie ik dat toch niet voor me hoor, niet voor mijn zwangerschap van Luka en nu al helemaal niet! Alhoewel, XL? Is wel mijn maat…

Maar leuk dat je geslaagd bent!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

quote:
ja ken ik nog wel lijen! tenminste da vind ik zelf.... maatje M paste me kont in,dus vond dat dat nog wel kon ! bovendien hadden ze hem ook in XL en degene die ik draag juich ik toe : lak aan wat een ander vind, als je jezelf maar lekker voelt dr in !

Absoluut! Maar ik denk toch dat ik dat dingetje aan m’n ronde lijfje voorbij laat gaan

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Sugars daar heb jij weer helemaal gelijk in.

Groetjes,

Michèle

Ja, ik ken ze ook! Ik vind ze wel mooi, maar alleen bij hele lange en slanke ladies en volgens mij ben jij dat Sugars! Ik hoef me er ook niet in te proppen, zelfs niet na mijn dieet, haha, dan ben ik net een rollade en puilt alles denk ik zo door de uitsnijdingen heen! Gaaf dat jij het nog kan lijen meid, het pakkie staat je vast goed. Heb je een zwarte?

Groetjes Rainbow, trotse mama

black & PINK ofcourse!!!
weet nie precies wat dr op staat… bloemetjuhhhss ofzoiets, zo goed heb ik hem nog niet bestudeerd…ow ja bloemen ja