het hele huis op de keuken en onze slaapkamer na helemaal gepoetst heb?
ik weet niet wat dat is, als de mannen hier weg zijn kan ik me er veel beter op focussen zonder echt bek af te zijn.
normaal ga ik b.v. afstoffen en komt Rico helpen en dan moet Rico weer plassen en moet rico weer drinken en dit en dat en zus en zo en moet hij ALLE aandacht hebben…waardoor ik dus niet aan mijn werk kan blijven. dan ben ik aan het eind van het liedje alleen klaar met afstoffen en ben ik al bek af.
nu heb ik 4 ruimtes in huis helemaal afgestoft en daarna met een vochtige doek afgedaan, alles opgeruimd gestofzuigd en gedweild.
ook de wc heb ik helemaal ontsmet met dettol daarna heb ik nog de was opgevouwen en weggelegd en een nieuwe gedraaid en opgehangen. ik hoef alleen nog maar te strijken en de keuken een kleine beurt te geven en dan is het klaar. onze slaapkamer is nog in onderhoudt (nieuwe kleur op de muren) dus die ga ik nog niet extra doen nu. maar jeeee wat heerlijk als de mannen even weg zijn en jij je huis helemaal aan kant kan maken. hebben jullie dat ook als je alleen bent?
![]()