Ik net de schrik van mijn leven kreeg?

Joey is de hele dag al achterthuis aan het spelen, tis ook zulk lekker weer! Ik krijg hem met geen mogelijkheid naar binnen voor de boterham, dus ik bedacht me net dat ik hem zijn bordje naar buiten zou brengen, kan hij lekker in zijn speelhuisje zitten eten.
Maar bij het speelhuisje aangekomen, was Joey nergens te bekennen! De poort zit op slot, de voordeur ook, dus hij kan nergens heen, maar toch flitste er van alles door mijn hoofd in een tijd van 10 seconden! Ik zag me al roepend de straten door rennen, de babyfoon bij de buren achter de deur gooien (Jessey ligt te sapen) en ‘‘vermist’’ inschakelen… Na 10 x roepen Joey waar ben je??? Hoorde ik een geergerde ‘‘In de schuuhuur!’’ Zucht… ik zit nu nog te trillen van schrik! Joey zit inmiddels te lunchen in zijn huisje, haha! Wat een schrik zeg!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Oh kan me dat goed voorstellen hoor, het zijn ondeugden maar hebben nog niet door wat ze ons aandoen dan

Groetjes,

Michèle

oooooch ja ik had dat zelfs binnen in huis laatst met rico, ik snap je helemaal haha!
ik was hem kwijt en er stond een pan op het vuur, de keukendeur was open dus ik dacht: whaaat the waar is hij!!! nou hij was dus niet in de keuken maar ik was dus bang dat hij daar was en ik niet vlug genoeg bij m zou zijn
hij zat gewoon op zn kamer achter de deur verstopt
hoe snel je wel niet kunt schrikken haha maar idd het is niet meer dan logisch

Oh dan schrik je echt vreselijk … en denk je in korte tijd heel veel gekke en erge dingen. Je kan als hij dan zo zuchtend roept wel even een brok wegslikken hé!

Zo las ik verhaal in tijdschrift kinderen over een moeder die dacht dat de poort dicht was en ze zat in huis te bellen met vriendin. Maar ze vond het toch wel verdacht stil. Dus ging even kijken stond de deur/ poort open en zag ze haar dochter niet. Zelf had ze been oid gebroken en liep ze met krukken dus … kon geen kant op. Toen zag ze haar lopen in de verte vlakbij snelweg. Ze wist niet wat te doen. Het meisje reageerde niet op haar roepen. Toen riep ze heel hard BRAND BRAND… en kwamen er buren naar buiten die schoten haar te hulp. Toen ik het las voelde ik gewoon met haar mee… zo hulpeloos machteloos als je dan toe moet kijken …

Dat is schrikken! Gelukkig was 'ie gewoon in de schuur. Logisch dat je er even van bij moest komen.

@mini-boy, ik heb een abbo op de Kinderen en heb het ook gelezen. Vreselijk, die onmacht!

Groetjes,
M

Leuk hé dat abbo … heb ik ook. Geniet er elke keer van … jammer dat het maar eens in de maand is! Maar het verhaal is wel in verkleinde versie hierboven

Verkleind of niet, hij klopt wel Ik vind het ook een tof blad, inderdaad jammer dat hij maar eens per maand komt.

Groetjes,
M

Ohh wat kun je dan schrikken he!
Zoonlief roept altijd wel hard gelukkig

Maar laatst had mijn moeder de oppas op mn neefje, en wij waren daar ook. Heerlijk weer, dus hoppa naar buiten. Zij hebben een grote, vrij onoverzichtelijke tuin. Kan overal zijn dus, maar hij is bijna 4, dus mag wel lekker zelfstandig daar rondstruinen.
Maar op den duur hadden we hem al een tijdje niet gezien… dus roepen, en zoeken … PFF wat een schrik! Het is helemaal geen kind dat zomaar weg zou lopen.
Maar hehe na een aantal keer de tuin helemaal doorgelopen te hebben liep ik langs het speelhuisje (deur en raam waren dicht) en hoorde een heel zacht stemmetje “ik ben hier”.
Zat hij gewoon te puzzelen. hahaha gek jong
Maar die roept dus gewoon niet terug, maar geeft heel beschaafd en zachtjes antwoord. Tja dan kan je zoeken!

Kan me heel goed voorstellen dat je je dan rot schrikt.

Groetjes,
Sandra

@Miniboy: jeeeetje!! ik zou helemaal gek worden van onmacht! wat vreselijk!! wat super dat die moeder toen brand riep! het moet maar in je opkomen maar ik denk dat het onbewust iets is wat opkomt. wat je gewoon doet.
ik denk persoonlijk dat ik mijn gebroken been vergeten zou zijn en zou gaan rennen (en neer zou vallen natuurlijk)
pff heftig… ik zou niet weten wat ik moest doen als ik rico… pff nee niet aan denken

Ik zou precies hetzelfde hebben, wat schrikken!
En dan ook 10x moeten roepen… Joey zich van geen kwaad bewust, lekker aan het spelen, die snapte er vast niets van dat mama zo geschrokken was. Je zal hem wel even stevig geknuffeld hebben, gelukkig niets aan het handje!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers