strotje gevlogen ben ! serieus gozer zeg ik , hou alstjeblieft je **%$$@! als je niks zinnigs kan zeggen…
pip die kreeg weer een peuteraanval toen ze in haar fietsstoel moest… nou dan eruit en dan kan je in de hoek, stond toevallig zo’n soort stroomkassie en daar ontdek ik dan meteen een hoek… hoppa erin, staan dr 2 van die stadstoezicht idioten, me eerst al aan te kijken, dus ik stond al, doe ff normaal gozers…
zeg de ene tegen de andere (ik heb mega oren) nou dat deden wij vroeger echt niet …zulke driftbuien krijgen…
nee daar maakte ouders korte metten mee in onze tijd… oowowowow ik kon me eigen nie beheerse dus ik roep hun kant op 'wanneer toen de computers nog van hout waren ??? 'dacht rot op man !
nou toen kreeg ik ff een opvoedcursus…dus na 3 zinnen had ik er wel genoeg van, zeg tegen hem …jij hebt je tijd gehad…en als je kleinkinderen zo’n driftbui krijgen , dan zie je maar wat je dr mee doet, want toen de computers van hout waren was toch alles beter, ga ff lekker ergens op een andere hoek je werk doen !
toen gingen ze inderdaad weg, en hoorde ik nog, 'die moeders van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is .
serieus wat bezielt die gozers, om zich met mij en mijn methodes te gaan staan bemoeien !!! ?? vraag ik me echt af, heb je nu serieus niks anders te doen …
Pippy is geboren 17.07.2009