Ik net 2 kindjes had

Die alles onder gespuugd hebben!!!
OH echt, eerst hoorde ik mees, beetje rommelen en hoesten, toch ff
gaan kijken. Zie meteen “de spuug” tekens, dus haal hem uit bed en whopa alles eruit net niet in bed, net wel op mama. Mees naar beneden bij papa, alles opgeruimd, heb net m’n emmertje sop weg, hoor ik luna op de trap. Nou echt van boven aan de trap whopa alles naar beneden, kind kan er niks aan doen maat pissig dat ik was. Weer m’n emmertje sop erbij en de trap poetsen, kan je zeggen met een vloerbedekking trap een hels karwei om alle … op te ruimen.
Alles ligt nu weer, luna instrukties gegeven dat als ze moet ze naar de wc moet gaan (nu staat er een emmer bij haar bed hoor), maat voor een evt volgende keer.
Waar dit nu vandaan komt mag joost weten, waren allebei wel stront vervelend.
Hopelijk gaat het goed vannacht en was het eenmalig, fingers crossed.

Gr Patries

Oh, wat zielig. En dan ook nog allebei tegelijk. Buikgriepvirus gaat ontzettend rond, dus daar zullen ze wel iets van hebben opgelopen. Hopelijk blijft het vannacht rustig!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ach wat zielig … voor mama hihihhihi
erg he die zure lucht, maar ik vind het echt ook erg sneu voor de kindjes, is het bij één keer overgeven gebleven of … ? wel gek dat ze het allebei hadden, hebben jullie het zelfde gegeten als de kids?
Ik hoop dat ze lekker slapen en morgen weer fit zijn.
Sterkte meid.

Haha grappig vlokje03, mama is weer schoon.
Schone pyjama aan, is ook zielig voor de kidz ze zijn tot nu
toe rustig allebei. Luna heeft wel hetzelfde gegeten als wij
(wij hebben nergens last van) en mees heeft een potje op.
Was ook gewoon goed, want ik check altijd de datum.
Zal wat mriek zegt een virus zijn, heb er alleen nog niet van gehoord
dat het hier heerst, maar ja 1 (of 2) moeten de eerste zijn he.

Gr Patries

Hier heerst het aardig, word zelf ook niet gespaard helaas. Sterkte met je spugers!

Groetjes,
M

Dat is vervelend mriek, beterschap. hoop dat het me bespaard blijft…

Gr Patries

He gat wat naar. Inderdaad kans dat het een virus is, Overigens lopen ze veel op blote voeten?? Klinkt raar maar ik ging als kind ook nog wel eens overgeven als mijn voeten ijs en ijskoud waren. Mijn ma zei altijd dat ik dan een koutje op mijn buik had.

Groetjes,

Michèle

Beterschap met je kindjes.
En jij ook Mriek

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dank dames. Het is vooralsnog geen spugen, alleen dat andere Voel me niet heel ziek ofzo, maar het is vooral irritant.

Hoe is het met Luna en Mees?

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/15r3p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 29 Sep 2010 08:19:26

Hoe hebben de ukkies de nacht doorgebracht???

Groetjes,

Michèle

Hoi meiden, de nacht is redelijk goed gegaan, behalve dat mama super slecht geslapen heeft omdat ik ieder kuchje en zuchtje hoor.
Mees heeft niet meer gespuugd, luna nog 1x toen ik haar eruit haalde om te plassen. Heb haar vandaag thuis gehouden en hoorde van mijn schoonzus dat er 8 kindjes in de klas bij luna ziek zijn met spugen.
Vandaag lijkt er bij beide weinig meer aan de hand.

Gr Patries

He Patries, wat vervelend dat allebei je kindjes moesten overgeven. Zielig voor hun, maar óók voor jou! Bah, het is niet echt prettig om onder het braaksel te zitten! Ik kan heeeel slecht tegen overgeven, doe het zelf echt nooit. Ik raak al half in paniek als mijn vriend zegt dat hij misselijk is, haha. Vooral omdat hij altijd verschrikkelijke geluiden maakt! Echt DIERLIJK! Haha. De keren dat Eva overgaf (ze heeft mij wel ooit in een kerk helemaal ondergespuugd toen we haar doop aan het voorbereiden waren), gelukkig zelden, kon ik er wel beter tegen. Het is toch je kindje. Maar fijn is het niet! Als er meer kindjes ziek zijn bij Luna, hangt er toch duidelijk iets in de lucht! Ik hoop niet dat jullie worden aangestoken en dat het hier bij blijft. Beterschap!

@Mriek, jij ook beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Thanks Rainbow, vandaag gaat het al beter moet ik zeggen.

Fijn dat Mees niet meer heeft hoeven overgeven. Verstandig om je meissie lekker thuis te houden, beterschap nog voor haar!

Groetjes,
M

En bedankt he bakmama, er komt een dag…
Hoorde later van een andere moeder dat de andere
zieke kindjes het veel erger hebben gehad.
Die hebben zo’n beetje de hele nacht gespogen, dus denk dat
wij er nog goed vanaf komen.
Morgen gaat vrouwke weer naar school.

@mriek, hoe gaat tie met jouw?

Gr Patries

Fijn dat het goed gaat.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Patries, het gaat beter. Alhoewel ik nog steeds krampen heb. Het zet niet écht door, maar is dus ook nog niet over. Lief dat je ernaar vraagt. Fijn dat Luna morgen weer naar school kan en dat het meeviel!

Groetjes,
M