Jaaaaaaa eindelijk de Hollandse horror gezien in de bios!! Hij was goed!! Echte Hollandse film (nee, de seks viel mee hihi), met goeie schrikmomenten, veel bloed, goeie verhaallijn en goede acteurs. Jammer alleen dat er dan van die mensen (lees irritante puber-ventjes) zijn die het nodig vinden een film te verstieren door belachelijk de gillen tijdens de schrikmomenten… Maar goed, het was dus gezellig met mijn dinnie en het is een echte aanrader!!
... ik naar Sint ben geweest?!
Ha ha ha ha jij liever dan ik, maar fijn dat je zo genoten hebt Oh ja is alle ophef terecht??
Groetjes,
Michèle
Ik heb tot nu toe alleen wat voorstukjes gezien op internet… en het lijkt mij ook best wel een leuke film… al hou ik helemaal niet van horror…
Liefs, Melanie
Fijn dat je zo’n geslaagde avond hebt gehad! Ik ga niet naar Sint, maar vanavond naar PA 2. Samen met een vriendin die ook altijd heel hard moet gillen tijdens de schrikmomenten, maar zij schrikt dan echt en het komt echt uit haar tenen. En daar moet ik altijd zo om lachen. Weet je zeker dat dit irritanten puberventjes waren of waren ze stiekem gewoon schijtensbenauwd?
Groetjes,
M
fijn dat het een geslaagde avond was.
ik laat mijn kans liever voorbij gaan haha, mij niet gezien.
liefs,
Rinske
Nou ja, was de ophef terecht euhm… hij was niet voor jonger dan 16 jaar (al zaten die er wel, dat weet ik zeker hihi!!), dat zegt wel genoeg denk ik… En ik heb die levensgrote poster bekeken in de bios en ik moest echt heeeeeeel dichtbij gaan staan wilde ik er een gezicht uithalen… Kleine kinderen kunnen dus echt alleen maar een sint op zijn schimmel in de schaduw zien… Daar snap ik de ophef dus niet over…
Hihi ik ga er echt niet heen, maar wel fijn dat jij er zo van genoten hebt.
Groetjes,
Sandra