Ik naar de beurs ga?

Nou ja, niet ik, maar de bakerzak. Mijn eerste beurs. Nee, niet de negenmaandenbeurs, daar heb ik geen geld voor . Maar naar de meerlingenbeurs in Hoevelaken op 10 april.

We gaan met een clubje daar staan met de nieuwe collectie die dan uit is. Vaak ontwikkelen prematuurtjes sneller een slaapstoornis en meerlingen worden meestal te vroeg geboren, vandaar…

Ik ben best een beetje zenuwachtig. Geen idee wat ik ervan moet verwachten. Gelukkig staat één van de fotografen er ook en een orthopedagoge die ik goed ken, ben ik niet helemaal aleen. Dus als jullie zin hebben om te komen… De entree is 5 euro, dus dat valt mee.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Spannend hoor!
Over een paar jaar sta jij gewoon op de negenmaandenbeurs!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou, da’s inderdaad best spannend!!
Maar jij hebt zo’n mega-uitvinding gedaan (al 900 bakerzakken in nog geen jaar!!) dat je idd volgend jaar vast wel op de 9 mnd beurs staat!

Heel veel succes alvast en 't is dat Hoevelaken niet naast de deur ligt, anders kwam ik zeker!!

Groetjes, mamma van Stephan

Tjee, veel succes zeg. Wat spannend allemaal. Ik zou de bibbers hebben zeg. Brrr. Maar ik moet soms voor mijn vak een openingspraatje houden en ik heb een keer een lezing gegeven. Vond ik doodeng en was poepienerveus.
Ik vind het knap hoor.

SUcces.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Gelukkig hoef ik geen praatje te houden. Soms wordt ik wel eens gevraagd voor een interview en dan lieg ik wel eens dat ik geen tijd heb om langs komen. Of het over de mail kan… erg he? Nou maar hopen dat ze dit niet lezen

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Heeeeeeeeeee da`s leuk joh, heel veel succes !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

heel veel succes en plezier natuurlijk ook

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin