Ik na woensdag

na woensdag goed op me portomonee moet gaan letten… Dan word er aan het einde van de straat een Jumbo en een Action geopend. Voor de Jumbp vrees ik niet zo, want daar zal ik toch elke week mijn boodschappen gaan doen, maar die action zal ik denk ik ook heel veel te vinden zijn, zeker met mijn eigen hobbykamer die Mervin aan het maken is voor me. Denk dat Morgan en Mamma heel veel gaan knutselen, nog meer dan we nu al doen.

Groetjes,

Michèle

Hihi als je erg van knutselen houd, dan zit je idd goed bij de Action.

Groetjes,
Sandra

Ik ben gek op knutselen Sandra vandaar het ‘probleem’ en de eigen kamer want anders wordt Mervin gek

Groetjes,

Michèle

Nou, veel succes dan maar met die portemonnee dichthouden

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Het goede van de Action; je kan veel krijgen voor heel weinig!

Ja maar met heel vaak hee veel is het ook niet weinig meer

Groetjes,

Michèle

Ik loop ook eigenlijk elke dag wel de Action in (ja heel slecht ik weet het!!!) en bij alles waarbij ik denk Dat is handig, dat neem ik mee… , denk ik nog een keer na en leg het meestal weer terug ! Voor schoonmaak- en wasmiddelen zijn ze ook goed hoor! Veel knutselplezier alvast

Oh vreselijk inderdaad een Action in de straat! Ik zou mezelf er ook van moeten weerhouden om daar elke dag binnen te lopen!

Vrienden van ons keken vanaf hun balkon zo ongeveer de Hennes&Maurits in! Ook al zo vreselijk als je dat overkomt! Heel slecht voor je portemonnee!

Groetekes, Sje

Oh michèle dat zou ik ook hebben, moet er nu zo’n 10 min voor rijden maar toch eens in de 2 wkn kom ik er wel. Bij mijn ouders in het stadje is sinds kort een mega grote geopend, nah echt ga er met onze luna niet meer heen. Die kleine is echt heel erg. Suk6 met je portomonnee dicht houden .

Gr Patries

Het gaat wel wennen hoor… ik heb hier ook een ation om de hoek, in het begin kom je er heel veel, maar op een gegeven moment word t ook saai omdat ze dr bijna nooit wat boeiends hebben vind ik…
Zocht laatst een x een slaapzak daar, hadden ze 't niet, dus ik naar kruitvat want daar waren ze wel, dus ik daar een gekocht, paar dagen daarna kwam ik weer in de action, en ja hoor, ze hadden slaapzakken :open_mouth:
Het enige wat ik eigenlijk vaak wel koop bij de action is autootjes voor Nathanael of luiers als ze die daar hebben, maar soms is er wel es een aanbieding dus dan ben ik daar veel te bekennen…
En ja, voor een gewoon kado kan je er ook makkelijk heen

Nathanael is van 10-06-09

Kom er ook eens in de maand ofzo.
Ze hebben er super goeie lotiondoekjes en spotgoedkoop, per 2 verpakt voor 1.99!
Daar ga ik voor!

Maar ja Michele…het is wel zo…als ik ga dan denk ik: ik ga lotiondoekjes halen!
Maar als ik de winkel uitloop heb ik 3 actionzakken in mijn handen!
Ow…das gemak om te hebben…en…owww HANDIG…die MOET ik meenemen!
Hahaha…
Maarre…Aaron houdt ervan om heel erg geregeld een nieuwe tandenborstel te krijgen…nou voor die 0.22 cent per tandenborstel doe ik niet moeilijk.

Inderdaad hij is goedkoop maar uiteindelijk duur als je er bent!

Dus…breed plakband om je knip binden!

Gr, Danielle

Ik zou er ook een tweede baan bij moeten nemen als er een Action in de straat komt! Van glazen, kopjes, waxinelichtjes en notitieblokken, ik heb er altijd wel iets nodig!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Ha ha ha daar ben ik ook zo bang voor dat ik elke keer wel wat kan bedenken om even binnen te moeten lopen…

Groetjes,

Michèle