Ik na dat grapje van gister

Vandaag echt helemaal vast zit. Echt alles doet pijn. Mijn rug, mijn armen en mijn liezen. Mervin had me al met een kruik in mijn rug op de bank gezet om mijn spieren daar een beetje los te krijgen. Ik wilde vandaag de badkamer een grote beurt geven maar dat heb ik maar even niet gedaan. In plaats daarvan heb ik zitten kijken hoe mijn mannetje de keuken helemaal aan kant gemaakt heeft incl uitsoppen koelkast en heb ik hem met de wassen laten sjouwen

Echt als ik die gast nog een keer zie…

Groetjes,

Michèle

Balen joh. Je hebt je hele lijf natuurlijk in de strijd geworpen gisteren. Lief hoe Mervin met je omgaat. Rustig aan en hopelijk voel je je snel weer soepeler en beter.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja dat realiseer ik me nu dus ook dat ik een gekere bocht gemaakt heb dan ik dacht al is morgan het natuurlijk wel waard.

En ja mijn mannetje is een schat dan, die weet ook dat het erger had kunnen zijn en dat ik eigenlijk nooit klaag maar nu. En ik hoop het ook want dit is niks.

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk is Morgan het waard! Maar hoe dan ook mag je vandaag best klagen hoor

Groetjes,
M

Ja, je zult toch een behoorlijke klapper gemaakt hebben! Dan ben je gewoon hartstikke stijf de volgende dag! laat je lekker verwennen en hopelijk ben je snel weer de oude. Kun je zelf de wassen weer dragen!

Rustig aan doen vandaag he?!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Wat vervelend dat je toch nog zo’n last hebt.

Rustig aan en ik hoop dat je er snel vanaf bent.

Groetjes,
Sandra

De wassen zijn er doorheen met dank aan mijn mannetje. Ben vandaag wel even naar de appie gelopen. Als ik eenmaal onderweg ben gaat het wel, maar als ik even gezeten heb en weer opsta en andersom. Morgen kijk ik even hoe ik me voel anders ga ik met de tram naar mijn werk, maar gelukkig zijn het mijn spieren maar en niet de gewrichten of wervels.

Groetjes,

Michèle

Balen zeg, maar zat er natuurlijk dik in. Hopelijk gaat het morgen beter.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ja, het eerste wat idd zeer gaat doen zijn je spieren, omdat je toch heel plotseling een rare beweging hebt gemaakt! Je lekker laten verwennen door je lieve mannetje en even niks doen idd. Luister naar je lijf!! Sterkte en beterschap!

Hoop dat je je snel beter voelt michele. Las je verhaal net. Jeetje wat moet jij geschrokken zijn. Gelukkig is alles goed afgelopen. Hoop dat de spierpijn snel over is.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mijn rug is weer wat rustiger. Wel gevoelig nog dus Mer mag hem vanvavond nog een eker insmeren met Arnica. Maar het gaat weer beter. En de schrik is er ook uit gelukkig.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig dat je rug nu wat minder zeer doet…

Ik las het verhaal net, jemig… wat een klapper zal dat geweest zijn zeg!

Groetjes van Sascha en Senne

Ja best wel ik zag namelijk net dat er een blauwe streep van mijn frame over mijn knie loopt

Groetjes,

Michèle

En hoe voel je je nu, nu je nog een dag verder bent?

Groetjes van Sascha en Senne

Ja gelukkig een stuk beter. Mijn rug is dank zij het smeren van mijn mannetje twee avonden. Alleen mijn knieen zijn nog blauw en de volgende keer neem ik een andere route.

Groetjes,

Michèle

hey michele, lees nu pas je bericht wat er is gebeurt, wat een *^&%^!!%# (niet geschikt op de site ) die moesten ze eens ff wat doen ! dat jij perplext stond over 'je hebt toch niks ‘’ da snap ik, wat een eikel !
ik hoop snel dat je spiertjes een beetje beter voelen!!! sterkte meis

@ sugars303 ja ik hoef hem ook niet meer te zien want dan geef ik hem wel voor 5 centen. Maar de volgende keer neem ik wel de langere route met morgan. En met mijn rug gaat het wel weer alleen tik ik soms met mijn knie tegen mijn bureau op mijn werk…

Groetjes,

Michèle

Nou nou da snap ik, sukkelgozer !
gelukkig dat het wat beter gaat, en je buro, ff omhoog draaien, want dat doet normaal gesproken al mega pijn met je knie tegen het buro, laat staan ff in jouw geval !!

Baby geboren

Dat kan niet met deze bureau sugars dus ik kijk maar wat meer uit

Groetjes,

Michèle

och meis, hoe is het nu met je rug enzo?
idd die gast die spoort gewoon niet, zo hard aan komen racen, wat n mafkees zeg.
Lief van Mervin dat hij alles heeft gepoetst! ik hoop dat het nu wat beter met je gaat…