nou … het moest er toch een keer van komen hahaha, in alle 16 maanden dat pippy er is ben ik nog nooit een nacht met haar alleen geweest… deze week wel, want manlief moet weg en blijft dan een nacht overnachten… kan er niks aan doen maar ik vind het wel spannend… alleen thuis zijn snachts ben ik zins mijn ‘panicatackzomer’ nie zo dol meer op ! ben dan ook van te voren al bang dat ik geen oog dicht zal doen, bedoel ik slaap met een half slaappilletje en oordoppen prima… omdat ik weet dat als ik nie wakker word, manlief haar wel hoort… maar ja als manlief er niet is, lig ik daar als een waakhond met oren gespitst in bed ! … mijn doomsenario’s kunnen binnen een half uur op hol slaan in mijn gedachte (doe altijd veel moeite om dat niet zo ver te laten komen , maar ja je mind neemt wel eens een loopje met je …) maar goed ik heb nu voorzorgs maatregelen genomen (want er zal wel niks zijn, maar aangezien ik een paar keer wel de pan uitgeflippert ben toen pip er nog nie was, neem ik liever geen risico’s , dus de buren laten de telefoon aan, en mijn mama ook, dat mocht ik toch echt een flipaktie maken, iedereen bereikbaar is !
Ik na 16 mnd voor de 1e x echt alleen ben met pip
Mriek
Spannend, zo’n eerste nacht alleen. Helemaal als je al eerder een paniekaanval hebt gehad. Gelukkig heb je maatregelen getroffen Succes alvast, laat ons weten hoe het gegaan is hè?!
Groetjes,
M
Spannend
Ik ken het gevoel… Gelukkig niet de paniekaanvallen maar ook ik lig met gespitste oren als ik alleen ben 's nachts!
Fijn dat je moeder en de buren standby staan als er iets mocht zijn.
Maar ik ga er van uit dat het niet nodig is, je kan het!!
Sterkte… welke nacht is het?
Groetjes van Sascha en Senne
sugars303
dank jullie wel meiden voor jullie lieve woorden, komt vast goed … ga gewoon nie proberen te flipperen, en anders heb ik inderdaad het vangnetje naast de deur !