Ik na 12 weken niet meer

misselijk ben.

Oh wat is dat weer een heerlijk gevoel. Durfde het eerst niet hardop te zeggen, bang dat het weer terugkwam. Maar ik ben sinds vrijdag al niet meer misselijk. Natuurlijk hoort de misselijkheid erbij en heb ik het er allemaal voor over. Maar als je dag en nacht zo ontzettend misselijk bent geweest is dit wel erg lekker. Heb ook meteen al mijn energie weer terug. Vrijdag mijn hele huis van onder tot boven gesopt.

Hihi er zit wel 1 nadeel aan en dat is dat ik nu de hele dag door trek heb

Groetjes,
Sandra

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh wat fijn voor je!!! Heerlijk kom je mijn huis ook even doen? X

Liefs

Lilypie Third Birthday tickers

Heeeee wat lekker Sandra…
Nu kun je dubbel genieten he

Liefs, Melanie

Oh lekker meid enne gewoon een beetje genieten kan geen kwaad, zoveel heb je nou ook weer niet gegeten de afgelopen 12 weken

Groetjes,

Michèle

Wat fijn! Uiteindelijk zonder medicatie? Klopt het toch aardig met de zwangerschap van Tim, toen was je na 16 weken ook niet meer misselijk, toch? Genieten!!!

Groetjes,
M

Wat heerlijk!! Nu kun je echt gaan genieten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

wat fijn sandra, lekker genieten nu…en soppen.

Gr Patries

Top Sandra,

Dat zal een hele verlichting voor je zijn. Lekker genieten nu he?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Helemaal toppie Sandra, zoals de rest al schrijft, nu lekker gaan genieten van je zwangerschap!!

Wauw! Wat heerlijk zeg! helemaal niet meer misselijk… ben een heel kleine beetje jaloers…

Ben inderdaad ook wel benieuwd of het zonder medicijnen is gelukt, aan je berichtje te lezen denk ik van wel.

Tis je gegund, meid! En eet lekker waar je trek in hebt, af en toe wat cherry tomaatjes en een appeltje tussendoor natuurlijk!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Wat super fijn meid!! Eindelijk niet meer misselijk…JOEPIE!!!
Kijk nu kan het genieten echt beginnen en laat die chocola maar komen, haha (grapje hoor).

Hoe voel je je verder trouwens. Voel je de kleine al in je buik en hoe gaat je buik al een beetje groeien? Heb je al zwangerschapskleding aan?

Ik heb zelf het idee dat ik die kleine soms al voel. Lijkt me wel een beetje vroeg, dus twijfel nogal, maar voel toch echt soms wat. En hier groeit de buik al behoorlijk hoor. Gelukkig kan ik mijn eigen kleding nog wel aan, maar denk dat dit niet heel lang meer zal duren

Bedankt voor jullie reacties. Ja het is gelukt zonder medicijnen. Zat wel zwaar in twijfel en een paar keer op het punt gestaan ze te halen. Maar uiteindelijk toch nog even gewacht. Grappig dat doordat je misselijkheid weg is je meteen ook niet meer zo vermoeid bent.

@Kikie, sorry maar ik geloof toch echt dat je je eigen huis zelf mag doen

@ Mriek, bij Tim duurde het idd 16 weken, dus deze keer een weekje langer. Alleen bij Tim was ik ook wel dag en nacht misselijk, maar minder erg dan tijdens deze zwangerschap.

@Liske, bij jou is het toch ook zo goed als over? Het is bij mij over het algemeen weg. Heb het alleen nog wel als ik eventjes niks gegeten heb en mijn maag leeg is. En als ik s’ochtends wakker wordt, maar dat is echt bij lange na zo erg niet als dat het was. Gewoon beetje lichte misselijkheid die al snel verdwijnt als ik iets gegeten heb.

@Michelle, ik ben idd amper aangekomen. Hihi dit weekend heb ik het er dan wel meteen van genomen. Maar zo moet ik niet doorgaan mijn hele zwangerschap. Maar goed dat gaat wel goedkomen. Vond zelf dat ik het nu wel even verdient had

@Saro, nee ik draag al een tijdje zwangerschapskleding. Volgens mij vanaf 13 weken ofzo. Terwijl ik bij Tim pas vlak voor de 20 weken echo zwangerschapskleding ging dragen. Groot verschil dus, maar ja het is niet anders. Ze zeggen ook vaak dat je buik bij een 2e sneller groeit.

Ik voel de kleine nog niet heel duidelijk. Vorige week toevallig dat ik een paar keer dacht volgens mij voel ik het. Maar echt duidelijk nog niet. Ook nog niet veel, dus we wachten het wel af. Bij Tim voelde ik hem met 18 weken. Kijk er wel weer heel erg naar uit die schopjes te voelen. Nu ben ik alweer 5 weken niet bij de verloskundige geweest. Zal dus blij zijn als het over een paar dagen donderdag is, want dan mag ik eindelijk weer.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: ja hoor, ik mag niet klagen! Maar voor het ontbijt ben ik nog wel echt misselijk, soms met braken. dus helaas geen lichte misselijkheid te noemen. Maar ik ben al zo blij dat het na het ontbijt zo goed als over is. Daarnaast merk ik wel nog steeds dat ik bijvoorbeeld de lucht van de vaatwasser niet kan hebben, of de luieremmer. Dan is het echt kokhalzen geblazen en moet ik gaan zitten, rustig ademen en vooral afstand nemen. Dus de keuken doet mn man nog even…

Lekker genieten van het eten hoor! En wat heerlijk dat je de medicijnen toch niet nodig hebt gehad.

Liefs!

Jeetje wat vervelend Liske. Ik dacht echt dat het bij jou nog maar een klein beetje was in de ochtend. Maar zo te lezen idd nog heel heftig. Had je het ook zo lang bij Nora of niet? Ik hoop voor je dat je er snel helemaal vanaf bent.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Wat heerlijk Sandra! Het lijkt me heel erg om steeds misselijk te zijn. Gelukkig gaat het weer beter en nu kun je lekker in een stralend schoon huisje genieten van je dikker wordende buik. Dit gaat helemaal goed komen meid, ik gun het je van harte! En nu duimen dat die ritmisselijkheid lekker weg blijft en je lekker kunt snoepen (of bedoel je met trek dat je zin hebt in gezonde dingen?)

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Ben super de super de super blij voor je! 9 maanden duren nl erg lang als je misselijk ben…

(ben het nu nog regelmatig … maar niet zwanger!!! )

Bedankt Rainbow en mini-boy.

Hihi Rainbow, helaas overheerst de trek in ongezonde dingen Overdag kan ik me goed inhouden en snoep ik gezonde dingen. Maar s’avonds heb ik zo’n zin in alles wat ongezond is. Maar goed probeer zoveel mogelijk s’avonds een rijstewafel of cracker met kaas te eten. Heb namelijk geen zin om veel aan te komen, want het moet er wel allemaal weer af.

Groetjes,
Sandra

quote:
Jeetje wat vervelend Liske. Ik dacht echt dat het bij jou nog maar een klein beetje was in de ochtend. Maar zo te lezen idd nog heel heftig. Had je het ook zo lang bij Nora of niet? Ik hoop voor je dat je er snel helemaal vanaf bent.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Sandra, lief dat je zo meeleeft, maar ik heb me hier eigenlijk bij neergelegd en het is wel best, ga me er niet meer druk om maken. Soms overgeven en als ik heel rustig doe voor het ontbijt, hoeft dat niet. Ik kan gewoon functioneren en het is al zoveel beter. Bij Nora was het na de 16 weken echt over. Op een enkele uitzondering na dan als ik me echt moest haasten 's ochtends en heel vroeg mn bed uit moest.

Liefs!