Bedankt voor jullie reacties. Ja het is gelukt zonder medicijnen. Zat wel zwaar in twijfel en een paar keer op het punt gestaan ze te halen. Maar uiteindelijk toch nog even gewacht. Grappig dat doordat je misselijkheid weg is je meteen ook niet meer zo vermoeid bent.
@Kikie, sorry maar ik geloof toch echt dat je je eigen huis zelf mag doen ![]()
@ Mriek, bij Tim duurde het idd 16 weken, dus deze keer een weekje langer. Alleen bij Tim was ik ook wel dag en nacht misselijk, maar minder erg dan tijdens deze zwangerschap.
@Liske, bij jou is het toch ook zo goed als over? Het is bij mij over het algemeen weg. Heb het alleen nog wel als ik eventjes niks gegeten heb en mijn maag leeg is. En als ik s’ochtends wakker wordt, maar dat is echt bij lange na zo erg niet als dat het was. Gewoon beetje lichte misselijkheid die al snel verdwijnt als ik iets gegeten heb.
@Michelle, ik ben idd amper aangekomen. Hihi dit weekend heb ik het er dan wel meteen van genomen. Maar zo moet ik niet doorgaan mijn hele zwangerschap. Maar goed dat gaat wel goedkomen. Vond zelf dat ik het nu wel even verdient had ![]()
@Saro, nee ik draag al een tijdje zwangerschapskleding. Volgens mij vanaf 13 weken ofzo. Terwijl ik bij Tim pas vlak voor de 20 weken echo zwangerschapskleding ging dragen. Groot verschil dus, maar ja het is niet anders. Ze zeggen ook vaak dat je buik bij een 2e sneller groeit.
Ik voel de kleine nog niet heel duidelijk. Vorige week toevallig dat ik een paar keer dacht volgens mij voel ik het. Maar echt duidelijk nog niet. Ook nog niet veel, dus we wachten het wel af. Bij Tim voelde ik hem met 18 weken. Kijk er wel weer heel erg naar uit die schopjes te voelen. Nu ben ik alweer 5 weken niet bij de verloskundige geweest. Zal dus blij zijn als het over een paar dagen donderdag is, want dan mag ik eindelijk weer.
Groetjes,
Sandra