Ik morgen

moet afrijden. Ik ben enorm nerveus !!!
Ik kan de hele tijd aan niets anders denken en mijn hart gaat er regelmatig sneller van kloppen. Ik wordt om 8 uur opgehaalt en 5 voor negen moet ik afrijden.
Duimen jullie voor me ?

Heel veel succes ik zal voor je duimen!!!

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Succes Miranda! Ik duim voor je!!!

Groetekes, Sje

Ohhh spannend meis, ik zal voor je duimen!!
Zet hem op, je kunt het!

Groetjes Nathalie & Co

je kan het!!

groetjes Kim, mama van

en

hupssssss, tuurlijk kan je het

Hihi bedankt meiden !
Ik ga me best doen !!!

ik weet je kan nu niet slapen ,maar miranda je kan het ,zet hem op toi toi we duimen voor je

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ik ga beginnen met duimen…
duim, duim, duim, duim, duim…

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Nou meiden,
Ik ben gezakt !!!
Ik baal als een stekker nu.
Heb gelijk de volgende geplant op 7 september.
Wat een rotdag zeg.
Weer algauw 400 euro extra wat we kwijt zijn.
Kan wel huilen.

Hoeveel keren hebben jullie er over gedaan om je papiertje te halen ?

oooooooooooooooojammer
ikke heb 3 keer examen voor mijn Auto rijbewijs gedaan en ben in 1 keer geslaagd voor mijn motor

groetjes Kim, mama van

en

Hè, wat jammer Miranda! Je bent met dat rij-examen ook altijd zo afhankelijk van de rest van het verkeer vind ik. Niet dat je het daar nou op af zou moeten schuiven als je gezakt bent, maar toch, er hoeft maar een of andere halve gare op de weg te zitten en jij zakt voor je examen.

Ik heb er 2x over gedaan. Eerste keer was bij 18 lessen, maar dat was een foutje van het CBR. Ik was namelijk het enige auto-examen van die rijschool die dag en de rest was motor-examens. Die motor-examens kwamen in die tijd (weet niet of dat nog zo is) veel eerder terug van het CBR dan auto-examens, dus mogelijk hebben ze over het hoofd gezien dat ik met een autootje wilde in plaats van met een motortje.

Gezakt dus, want eigenlijk te vroeg examen gedaan. Dus dat zakken was eigenlijk niet zo erg omdat ik dan veel te onzeker op de weg had gezeten.

Tweede keer was bij 25 lessen en toen ben ik wel geslaagd. Is inmiddels dik 19 jaar geleden! Phoe…

En wat dan dus nu zo’n rij-examen kost! Destijds was dat 278 gulden. Nu dus 400 Euro = 880 gulden. Niet normaal meer eigenlijk he?!

Groetekes, Sje

Oh balen meis!!!

Ik heb er 2 keer overgedaan.
Ik duim de volgende keer gewoon nog véééél harder!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

oepsss dar krijg je moed van he van al die zakkers hier
Ik heb er ook 3x over gedaan
Nou je kan het, de volgende keer beter!!

Waarom was je gezakt is dat niet verteld?

Groetjes Nathalie & Co

Oh balen joh. Ik heb er ook 2x over gedaan. Maar iedereen vraagt dan: En??? Heel irritant. En het kost inderdaad een hoop euri. Nou, de volgende keer gaat het vast lukken. We duimen.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Waarom was je gezakt is dat niet verteld?
Nou het is geen excuus hoor maar weet je, de sfeer was gewoon zo slecht in de auto, dat ik er helemaal onzeker van werd van die man. En toen ging ik fouten maken die ik de eerste tien lessen heb gemaakt en daarna nooit meer. De motor is wel twee keer uitgevallen ook De ergste fout was dat ik na een bijzondere verrichting weg wilde rijden en er een auto aankwam. Toen kreeg ik een ingreep. En toen wist ik gelijk dat ik gezakt was. Het is nu inmiddels tien uur s avonds geweest en ik heb het eindelijk een beetje naast me neer kunnen leggen. Tjonge, wat had ik een rotdag zeg !

Maarre 7 september herkansing

O ja en Sje, een examen kost trouwens geen 400 euro hoor.
Gelukkig niet ! Een examen kost 160 euro maar nu hebben ze gezegt dat ik nog 7 lessen erbij moet plannen en een les bij wiercks kost 40 euro.
Bij elkaar opgeteld is dat algauw zo’n 440 euro
Echt een hoop geld he !
Maar ja. dat papiertje is me heel wat waard dus het moet maar.

Ah, ik snap! Dank voor toelichting!

Maar dan nog, het is me nogal een bedrag zeg!

Groetekes, Sje

Jeetje balen zeg maar kop op volgende keer beter hoor je kan het!!Ik heb er helaas ook drie keer over gedaan.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker