Ik morgen

na de eerste onthaalmoeder moet om een kennis making… ik zie het helemaal niet zitten omdat die vrouw alles behalve vriendelijk was aan de telefoon… de enige reden waarom ze me laat gaan is omdat ze anders op der donder krijgt van kind en gezin uit… ik weet niet eens als ik ga gaan want breng mijn kinderen echt niet ergens waar ze niet gewenst zijn… donderdag heb ik met een andere onthaalmoeder een kennismakingsgesprek,ma ook deze vrouw was niet zo enthousiast omdat stefke al twee was en lars tegen dat hij zou moeten gaan al zes maanden is,ze denkt dat de kindjes het moeilijk gaan krijgen en dat vobnd ze een probleem wat ik nu moet doen weet ik dus ook niet,want krijg het niet over mijn hart om hun na mensen te brengen die terwijl ze hun nog niet gezien hebben het al niet zien zitten… heb nog ma drie weken om te beslissen want vanaf 1 oktober begin ik terug te werken… kon ook zelf als onthaalmoeder beginnen dat houdt in thuis blijven voor de kindjes en er nog wat kindjes bij nemen,ma dat ziet rudi helemaal niet zitten,dus ook geen optie… pff ff moeilijk hoor!

liefs jessica, &