Ik morgen weer naar het crematorium

moet …dezelfde als waar ik me vader gebracht heb…

en dat trek ik echt zo slecht!! een maand geleden ben ik er geweest voor de crematie van mijn collega’s moeder, de eerste keer in 5 jaar dat ik er terug ben geweest, verschrikkelijk…
als ik die zaal in kom draaid me maag bijna 180 om, ik had het idee dat ik moest kotsen of neer zou gaan, het duurde 3 kwartier, en de stoom kwam bijna uit mijn oren van het oewehoeren tegen mezelf in me kop om maar niet aan me vader te denken en normaal op die stoel te blijven zitten, nu is de schoonvader van me tante … (me tante en ikke schelen maar 10 jaar… en ze is de 'suikertante; van pippy) en aangezien zij naast me stond heel de tijd met me papa voel ik me wel verplicht er ook voor haar te zijn…maar ik zie er behoorlijk tegenop kan ik je vertellen bah bah…

ik kijk ook hoe ik er morgen aan toe ben…want als ik het bij voorbaat al nie trek dan ga ik niet …das volgens mij het enige wat ik heb geleerd van mijn terapie… als IK het niet trek, dan doe ik het echt niet voor een ANDER… wie dan ook, want de enige die ik er mee heb ben ik zelf,klinkt lekker egoistisch…maar aan de andere kant, ist een grens die ik heb leren trekken om er zelf niet aan onder door te gaan … dus ik ga eens ff kijken hoe het morgen gaat…maar ga dadelijk eens ff flink plat, want ik ken alleen van de gedachte al een nacht wakker legguh …bleehhh

Pippy is geboren 17.07.2009

Je hebt groot gelijk, jij moet er zijn voor Pippy en jezelf en jij moet er niet aan onderdoor gaan. Hoe gaat het nu met je? Als je wel zou gaan, ik denk aan je!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nah redelijk geslapen pip sliep door en om half 6 kwam ze bij ons liggen tot half 8 dus opzich goed begin van de dag… ze mag komen spelen bij haar BFF naomy als ik ga …dus dat vind ik ook fijn want daar heb ze het echt naar haar zin zeg maar…

denk dat ik het maar gewoon doe, kan toch nie heel me leven DAT crematorium blijven ontlopen ! en het sneeuwt niet meer, scheelt ook … we verzamelen de moed maar bij mekaar zullen we maar zeggen, (frot wel een pak tusues in me tas… )

Oef heel herkenbaar, maar je moet er indd doorheen hoe moeilijk het ook is. Moet zeggen dat ik het niet alleen bij de crematoriums heb waar me ouders zijn gecremeerd. Het komt in elke terug

Heel veel sterkte meis!!

Liefs Michelle

Sterkte meis!

Ik heb allebei mn ouders gelukkig nog, maar kan me voorstellen dat het heel moeilijk moet zijn voor je.

Lfs

pfhhh ja heb er nu al pijn in me pens van, verschrikkelijk ! blehhhhh
ook hopen dat die kleine ff een uurtje meewerkt, met braaf zijn zou ook een hoop schelen !! dat ik daar nie heen hoef met al een doorgedraaide kop

Ik kan me goed voorstellen hoe heftig het voor je is.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

nou verder dan de aankomsthal en de koffiekamer ben ik niet gekomen…kreeg er al de piep van toen ik binnenkwam, het was kei druk en warm… ben ik al vet goed in… not !

pfhhh ik denk dit trek ik echt niet, dus heb het tegen me ma gezegt, en ben het toilet ingeschoten, en er pas uitgekomen toen iedereen in die zaal zat, daarna naar de mevrouw van de dela gewaggelt,en die heb me in de koffie kamer gezet met een goor bakkie pleur en een plak cake…

me tante vond het superfijn dat ik er was, en dat ik de dienst nie trok snapte ze helemaal gelukkig !
dus was er toch maar ben nie over me eigen grens heen gegaan ben best trots op mezelf

Goed van je

Ik hoor mezelf, keidruk en warmte. no way dat ik dan binnen stap

Liefs Michelle

Fijn dat je toch bent gegaan (voor je tante dan) en ook goed dat je naar jezelf hebt geluisterd.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

goed dat je bent gegaan meisie… ik wilde je nog sterkte wensen maar het ging niet om morgen maar om vandaag en lees het nu pas…

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Feb 2012 20:40:54

Hartstikke goed!
Dat zit er ook weer op…

Lfs