moet …dezelfde als waar ik me vader gebracht heb…
en dat trek ik echt zo slecht!! een maand geleden ben ik er geweest voor de crematie van mijn collega’s moeder, de eerste keer in 5 jaar dat ik er terug ben geweest, verschrikkelijk…
als ik die zaal in kom draaid me maag bijna 180 om, ik had het idee dat ik moest kotsen of neer zou gaan, het duurde 3 kwartier, en de stoom kwam bijna uit mijn oren van het oewehoeren tegen mezelf in me kop om maar niet aan me vader te denken en normaal op die stoel te blijven zitten, nu is de schoonvader van me tante … (me tante en ikke schelen maar 10 jaar… en ze is de 'suikertante; van pippy) en aangezien zij naast me stond heel de tijd met me papa voel ik me wel verplicht er ook voor haar te zijn…maar ik zie er behoorlijk tegenop kan ik je vertellen bah bah…
ik kijk ook hoe ik er morgen aan toe ben…want als ik het bij voorbaat al nie trek dan ga ik niet …das volgens mij het enige wat ik heb geleerd van mijn terapie… als IK het niet trek, dan doe ik het echt niet voor een ANDER… wie dan ook, want de enige die ik er mee heb ben ik zelf,klinkt lekker egoistisch…maar aan de andere kant, ist een grens die ik heb leren trekken om er zelf niet aan onder door te gaan … dus ik ga eens ff kijken hoe het morgen gaat…maar ga dadelijk eens ff flink plat, want ik ken alleen van de gedachte al een nacht wakker legguh …bleehhh
Pippy is geboren 17.07.2009