Ik morgan vast moet binden

… als ik haar toonbaar op mijn bruiloft wil hebben. Vorige week heeft ze een schuiver gemaakt, kin kapot en der wang geschaafd. Gisteren ook weer te hard en onvoorzichtig rennen zo tegen een boom aan hup onder arm en elleboog geschaafd… dat wordt nog wat over 16 dagen…

Groetjes,

Michèle

Nou die mag je echt wel vast binden zeg! hahahahaha!

Succes ermee…

Liefs, Melanie

bubbeltjesplastic dr om heen tot de bruiloft !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ha ha ha Sugars dat kan stuk he

Groetjes,

Michèle

ja maar veert wel lekker mee !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ja das waar, hmmm kans dat ze dan helemaal gaat stuiteren.

Groetjes,

Michèle

Schuimrubber

Sylvie is de laatste dagen ook zo ontzettend onhandig en druk… Bult op achterhoofd, schaafplek op voorhoofd en blauwe plek op dr oor in 1 week tijd… Zou dr wat in de lucht zitten ofzo?
Hopelijk word je de laatste 2 weken een beetje gespaard

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Michèle, jongedame…nooit een kindje vastbinden! Op geen enkele manier! Je weet toch hoe streng we hier zijn als het gaat om het vastbinden van kindjes?!

Anekdote: toen wij 5 jaar getrouwd waren, hebben we onze trouwreportage opnieuw gedaan (eerst reportage mislukt, fotograaf bleek oplichter, heel verhaal, hoop gedoe). Op dat moment hadden we inmiddels zelf 2 bruidsmeisjes gemaakt!

Helemaal gelukkig dat ze bruidsmeisjes mochten zijn, oma maakte mooie jurkjes, ze zouden allebei een boeketje krijgen. Helemaal in vol ornaat.

3-4 weken voor de datum valt de oudste heel lelijk bij de gymles tegen een radiator aan. Heel flink blauw oog! Voor de zekerheid langs de dokter want ze was op haar bovenste ooglid gevallen en het was net niet open.

Kan week of 6 duren, zei de dokter, en dat oog gaat alle kleuren van de regenboog krijgen! En daar ging onze trouwreportage! Maar ja, liever een goed gelukte reportage met een gehavend bruidsmeisje erop dan een mislukte reportage zonder die bruidsmeisjes.

Wonder boven wonder, (mogelijk omdat alles bij die kleintjes zo snel geneest!) was er op de dag van de reportage niks meer te zien van dat blauwe oog.

Dus er is hoop voor je dat Morgan er op tijd weer als een mooi gefotoshopt prinsesje uitziet!

Groetekes, Sje

@ Ik weet het Sje, daarom ga ik denk toch maar voor wikkelen in bubbeltjes plastic, heeft ze nog wat te doen als ze een keer rustig zit

Enne hopelijk valt het mee, ik heb wel mijn ma opdracht gegeven tot een enkellange jurk omder jongens benen te verbergen Lees kind heeft altijd blauwe plekken op der schenen

Groetjes,

Michèle