Ik-moet-niks-van-papa-hebben-fase?

Arme papa…
Als ik erbij ben wil dochter niks van hem weten?! Hij mag r niet over dr bolletje aaien, krijgt geen kusjes en knuffels meer… En als ie tegen haar praat wordt hij afgekat!
Ze wil niet door papa naar bed gebracht worden (hoewel hij dat wel gewoon doet hoor! We doen het gewoon om de beurt, dus daar zal ze zich in moeten schikken!)

Terwijl ik platgeknuffeld wordt door mn kleine meid…
Toch behoorlijk frustrerend voor een papa die dol is op zijn dochter!

Als ik er niet bij ben is het trouwens wel dikke mik tussen die 2 hoor! Dus het is niet dat ze écht niks van hem moet hebben of bang van hem is ofzo. Maar ja… meestal ben ik er wél bij.

Is dit ook weer zo’n peuterpuberteit-fase??

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

yep indd een fase, hier ook geweest, maar de andere kant komt waarschijnlijk ook een keer.

Is hier momenteel aan de gang Heerlijk hoor de knuffels en kusjes krijg ik wel , maar verder is het papa doen!! Prima vent, mama geniet wel van de rust

Liefs Michelle

Ja hoor, hoort erbij. Die fases hebben zich hier afgewisseld; van het ene op het andere moment was papa weer in de gratie bijvoorbeeld, terwijl hij eerder niets van hem moest hebben. Jullie gaan er goed mee om. Ze moet zich inderdaad maar een beetje schikken.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hmm nou hier is het dus nog nooit tegen mij gericht geweest… zowel bij de oudste als bij de jongste niet. Is dus eerder 2 tegen 1, en 1 in het midden (ik) en das dus wel zielig voor papa die zo zn best doet…

Ach, het zal idd wel weer over gaan.

Dat elkaar na-apen is hier ook, GRRR! Zo zit de jongste nu dus echt al in de poep-fase… omdat broerlief dat zo grappig vind en haar daar lekker in voed. Alles wat hij doet, wil zij ook doen, en andersom net zo. Terwijl ze het allebei vervelend vinden als de ander hun na doet.
Hmm heeeel gezellig dus maar niet heus, hahah!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.

hier ook als papa naar beneden komt s morgens enowen gedag of goedemorgen wilt zeggen zegt die gelijk weg weg weg, vind dat zo sneu.
ik dacht wat krijgen wenou maar zie dus dat meerdere kinderen dat doen.
hij wil hem zelfs geen kusje of knuffel geven…

ja wij hebben die fase al meerdere malen gehad, maar in principe was het ook snel weer over. dan had hij gewoon zijn nukken. wel sneu voor paps maar voor jou is het ook niet alles want nu wil ze ALLES van jou en dat is voor mams natuurlijk ook vermoeiend…

ahh gerum voor papa …maar ja wacht maar tot ze een jaar of 12 zijn, dan krijg je het weer opnieuw… zucht

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier is het meestal andersom.
Hylke heeft af en toe periodes dat ie niets van mama moet hebben.

M.

heb hier er 2 met voorkeur voor mama en 2 met duidelijke voorkeur voor papa en dan oma en dan kom ik pas…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh, hihi ja hier is opa dan weer favoriet, en dr oom!
Als 1 van hun in de buurt is kan ik idd ook wel opkrassen…

Maar geloof niet dat dat een fase is… dat is nog nooit anders geweest!

Gewijzigd door - Suzsje op 12 Sep 2011 08:50:43

hihi grappig, ik ben blij dat je dit topic hebt geplaatst. Bij ons is het namelijk heel erg andersom, als papa thuiskomt aleen maar papa papa. Zat er zelfs al aan te denken er een topic over te gaan plaatsen.
Maar wel typich als ik Joaquin naar bed wil brengen is het huilen om papa, maar als papa hem naar bed brengt huilt hij om mama… slimmerik! Het elastieken is begonnen `s avonds voordat hij naar bedje moet. We trappen er niet in hoor!

grtjs x Ghislaine

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
heb hier er 2 met voorkeur voor mama en 2 met duidelijke voorkeur voor papa en dan oma en dan kom ik pas.....

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

hahaha nou dat is helemaal mooi dan