Ik moet ff m'n ei kwijt

Het gaat ff niet zo heel lekker met Merel. Ze is flink verkouden en huilt aan 1 stuk door als ze in bed ligt. Ze is al vanaf begin november aan het kwakkelen. Dan weer een paar weken hoesten en dan is ze er een week vanaf en begint het weer van voren af aan. Ze had er altijd al wel last van als ze moest slapen, maar nu is het echt hommeles. Gisteren heeft ze van 19:00 tot 23:00 uur alleen maar gehuild, ze is hardstikke schor en dan klinkt het nog zieliger. Vannacht is ze ook een aantal keer wakker geweest. Als ze recht op zit, gaat het goed en heeft ze ook geen last van het hoesten, maar zo gauw ze ligt is het weer drama. Ik heb alles geprobeerd; zetpil vanwege de koorts, neusdruppels, luuf, nisikind, het hoofdeinde van haar bed staat extreem hoog. Omdat ze hier telkens last van heeft zijn we naar de huisarts geweest en die heeft pulmicort voorgeschreven. Daar zijn we vanavond mee begonnen en ik hoop zo dat het snel werkt, want dit is niet leuk meer. Ik vind het zooo zielig voor Merel. Ze is hardstikke moe, maar kan niet slapen…
Dan hebben we ook een pup sinds zaterdag. Een ontzettend lief beestje, maar hij moet nog wennen aan ons en piept 's-nachts ook nog wel eens. Ook vindt Merel het ook niet altijd even leuk, omdat hij een beetje wild is. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er ontzettend blij mee. Maar alles komt nu ff op één hoop. We zitten natuurlijk nu ook volop in de verwerking van het verlies van mijn schoonmoeder en mijn vriend is gestopt met roken (mede door het overlijden van mijn schoonmoeder) en heeft daar best veel moeite mee, maar houdt wel vol.

Zo ik heb even van me afgepend. Eigenlijk gaat het nergens over en moet ik niet zeuren. Er zijn mensen genoeg die het veel erger hebben, maar ik moest ff mijn verhaal kwijt…

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Alles in combi met elkaar is tuurlijk zwaar, logisch dat je dat even teveel wordt! Lekker hier van je af schrijven. Heel veel sterkte. Hopelijk voelt Merel zich met de medicijnen snel beter, dat zal al een hoop schelen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Natuurlijk ben je niet aan het zeuren. Het is niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt de afgelopen tijd. Niet alleen het overlijden van je schoonmoeder, maar ook haar ziektebed daarvoor. En dan nog eens allerlei andere dingen die erbij komen. Eens is de emmer vol en loopt hij over. Helemaal niet raar dat je je nu even zo voelt. Gewoon hier alles van je afschrijven, dat lucht vaak toch op.

Heel veel sterkte en doe rustig aan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dat is geen zeuren, we moeten allemaal wel is ons ei kwijt. Wij moeders zijn ook maar gewoon mensen hoor

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Je zeurt niet … je moet je ei kwijt … en wat kan dat lekker opluchten!! Dus meid gooi die eieren maar naar ons… het is niet niks in deze korte periode wat je allemaal moet meemaken…

En wat ook enorm zwaar is als je weet dat je kindje niet lekker/ziek is… en dat je hem/haar bijna niet kunt helpen. Als ze zo verdrietig zijn… breekt je moederhart weleens. Toch?

Sterkte meis!!

Bedankt voor jullie reacties! Lief!! Het is inderdaad fijn om ff m’n ei kwijt te kunnen. Ik heb nu weer ff tijd voor mezelf Merel ligt op bed (weliswaar huilend, maar volgens mij begint zij nu ook met de laatste sprong) en de hond ligt op mijn voet te slapen. Vriendlief is nog aan het werk, dus ik ben ff alleen.
Het gaat weer wat beter met Merel. Ze heeft nog steeds een beetje verhoging, maar het ergste hoesten is gelukkig voorbij.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker