Het gaat ff niet zo heel lekker met Merel. Ze is flink verkouden en huilt aan 1 stuk door als ze in bed ligt. Ze is al vanaf begin november aan het kwakkelen. Dan weer een paar weken hoesten en dan is ze er een week vanaf en begint het weer van voren af aan. Ze had er altijd al wel last van als ze moest slapen, maar nu is het echt hommeles. Gisteren heeft ze van 19:00 tot 23:00 uur alleen maar gehuild, ze is hardstikke schor en dan klinkt het nog zieliger. Vannacht is ze ook een aantal keer wakker geweest. Als ze recht op zit, gaat het goed en heeft ze ook geen last van het hoesten, maar zo gauw ze ligt is het weer drama. Ik heb alles geprobeerd; zetpil vanwege de koorts, neusdruppels, luuf, nisikind, het hoofdeinde van haar bed staat extreem hoog. Omdat ze hier telkens last van heeft zijn we naar de huisarts geweest en die heeft pulmicort voorgeschreven. Daar zijn we vanavond mee begonnen en ik hoop zo dat het snel werkt, want dit is niet leuk meer. Ik vind het zooo zielig voor Merel. Ze is hardstikke moe, maar kan niet slapen…
Dan hebben we ook een pup sinds zaterdag. Een ontzettend lief beestje, maar hij moet nog wennen aan ons en piept 's-nachts ook nog wel eens. Ook vindt Merel het ook niet altijd even leuk, omdat hij een beetje wild is. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er ontzettend blij mee. Maar alles komt nu ff op één hoop. We zitten natuurlijk nu ook volop in de verwerking van het verlies van mijn schoonmoeder en mijn vriend is gestopt met roken (mede door het overlijden van mijn schoonmoeder) en heeft daar best veel moeite mee, maar houdt wel vol.
Zo ik heb even van me afgepend. Eigenlijk gaat het nergens over en moet ik niet zeuren. Er zijn mensen genoeg die het veel erger hebben, maar ik moest ff mijn verhaal kwijt…
Groetjes Natasja
[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />