Noah??? Ik kan me sinds de komst van Joël zo storen aan Noah… Hij is zo vreselijk tegendraads, en alles is NEE en aan alles kan ik me zo vreselijk irriteren, en opwinden.
Ik probeer aan het negatieve geen aandacht te geven, maar reageer er toch wel op…Ik kan er zo slecht tegen, dat wanneer ik NEE zeg, of HOU OP, dat Noah dan toch nog even 3x doorgaat voordat ie luisterd, om vervolgens de hele boel bij elkaar te schreeuwen, of te gooien met spulletjes…
Als ik zeg Noah niet gooien, dan gooit ie nog extra even en juist DAAR kan ik niet tegen.
Nou moet ik zeggen dat ik ook wel extra emotioneel en sneller boos ben omdat de borstvoeding niet lekker meer loopt en we nu aan het afbouwen zijn.
En omdat we er snachts nog uit moeten… Ja sorry kan er niet zo goed tegen als ik snachts wakker gemaakt word…
Als het MOET heb ik er geen problemen mee, maar als ik wakker gehuilt word door Joël of door Noah… nee daar kan ik niet zo heel goed tegen… schaam schaam.
Maar goed… Hebben jullie tips hoe ik Noah weer de oude Noah kan laten worden?
Want ik vindt het ook super zielig voor hem dat ik niet meer alle aandacht heb voor hem… En hij is ook nog eens prikkelbaarder omdat ie smiddags niet meer slaapt… (ook zoiets irriterends, maar gezien de leeftijd, stond het te gebeuren).
Word er zoooooooooooo moe van!
TIPS GRAAAAAAAAAG!
Liefs, Melanie