Ik m'n laatste

En nog steeds niet gerookt. Soms lijk ik me even iets beter te voelen maar als ik ook maar ff wat gedaan heb stort ik net zo hard weer in. Morgen de laatste dag van m’n kuur. Heb geen koorts meer maar voel me echt nog zo futloos.
Ben nu een week thuisgebleven van het werk. Vorige maand ook een week thuisgebleven wegens dubbele longontsteking. Ik had gedacht donderdag weer aan het werk te gaan maar volgens mij is dat toch nog niet zo’n goed idee. Misschien is het toch beter om het nog ff uit te zieken. Heb ook geen zin om zo nog weken door te tobben.
Morgen ben ik nog vrij maar donderdag moet ik weer werken. zie er wel tegen op om te moeten bellen dat het nog niet gaat. Het is natuurlijk harstikke druk in de winkel rond deze tijd van het jaar. Daar baal ik wel stevig van. Het ging net weer een beetje lekker op het werk na al dat gedoe vanwege m’n zwangerschap en nu dit weer. Schiet niet echt op zo he? Nou ja eerst maar Rens z’n verjaardag zien te overleven morgen. verschuiven was niet echt een optie ivm andere verjaardagen Maar manlief heeft beloofd dat hij het werk morgen doet en ik op m’n gat moet blijven zitten. Anders haal ik het eind van de dag ook niet denk ik. Ga nu maar gauw m’n mandje in.

Groetjes Ramona

succes!! zet m op je kunt het!
jeetje longontsteking is niet niks, 2e keer zullen ze niet is verder gaan kijken? pff! sterkte wijfie!

@Mamavan Rico,

Ik ben al in het ziekenhuis geweest voor longfoto’s, die wezen verder niets uit. Maar ik ben sowieso al allergisch voor stofmijt,pollen,dieren ed dus mijn luchtwegen zijn al wat gevoeliger en dat heb ik er natuurlijk door het roken niet beter op gemaakt. En die eerste longontsteking heb ik denk ik niet serieus genoeg genomen. Na een week was ik alweer aan het werk met die dubbele longontsteking. Dan komt er nog bij dat de zwangerschap van Noa nogal een uitputtingslag is geweest voor mij en dat ik daar sowieso nog niet helemaal van opgeknapt is. Het is denk ik een beetje een optelsom van alles. Ik heb ook de neiging om altijd maar door te draven dus ik denk ook dat dit de manier is dat mjn lijf even ho zegt. Ik denk dat het voor mij nu echt belangrijk is om dingen anders te gaan aanpakken en beter om me lijf te letten.
Ben vandaag weer bij de huisarts geweest en heb nu nog een prednison kuur gekregen. hopen dat ik daar dan eindelijk een beetje van o kanp.

Groetjes Ramona

Wat goed van je dat je gestopt bent met roken.

Sterkte en beterschap!

Groetjes,
Sandra

@Sandra Dank je wel hoor. Ben nog steeds gestopt. Moet zeggen dat ik het niet eens meer echt moeilijk vind. Alleen zo na het eten vind ik het wel ff lastig maar niet meer dan dat.

Groetjes Ramona

Klinkt goed, top van je!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Goed van je , volhouden zou ik zeggen!
weet helaas niet hoe moeilijk het is, want ik heb nooit gerookt, dan heb ik natuurlijk makkelijk praten…

heel veel succes!!