En nog steeds niet gerookt. Soms lijk ik me even iets beter te voelen maar als ik ook maar ff wat gedaan heb stort ik net zo hard weer in. Morgen de laatste dag van m’n kuur. Heb geen koorts meer maar voel me echt nog zo futloos.
Ben nu een week thuisgebleven van het werk. Vorige maand ook een week thuisgebleven wegens dubbele longontsteking. Ik had gedacht donderdag weer aan het werk te gaan maar volgens mij is dat toch nog niet zo’n goed idee. Misschien is het toch beter om het nog ff uit te zieken. Heb ook geen zin om zo nog weken door te tobben.
Morgen ben ik nog vrij maar donderdag moet ik weer werken. zie er wel tegen op om te moeten bellen dat het nog niet gaat. Het is natuurlijk harstikke druk in de winkel rond deze tijd van het jaar. Daar baal ik wel stevig van. Het ging net weer een beetje lekker op het werk na al dat gedoe vanwege m’n zwangerschap en nu dit weer. Schiet niet echt op zo he? Nou ja eerst maar Rens z’n verjaardag zien te overleven morgen. verschuiven was niet echt een optie ivm andere verjaardagen Maar manlief heeft beloofd dat hij het werk morgen doet en ik op m’n gat moet blijven zitten. Anders haal ik het eind van de dag ook niet denk ik. Ga nu maar gauw m’n mandje in.
Groetjes Ramona