Is het niet om gek van te worden?!?!
Mijn menstruatie is altijd wat onregelmatig, meestal duurt het zo’n 30 dagen, maar kan ook zomaar een week langer zijn.
Prima, daar kan ik mee leven.
Maar vorige maand heb ik eerst normale menstruatie gehad, een dag of 5, terwijl het normaal 7 dagen duurt. Daarna 2 dagen niks, en vervolgens bijna 2 weken lang vrijwel elke dag (geloof 2 dagen niet ofzo) een heel klein beetje bloedverlies.
En nu, na 3 weken overtijd te zijn!! (en 4 negatieve zwangerschapstesten verder want dat is toch al snel het eerste waar je aan denkt, hoewel de kans op zwangerschap technisch gezien wel heeeeeel klein was…) ben ik eindelijk ongesteld geworden!
Bloeden is niet veel… maar ohhhhh lijkt wel of mn onderkantje eruit komt! Kan nauwelijks staan, en buikkrampen! Lijken wel weeën En ben misselijk…
Terwijl ik normaal niks van menstruatie voel (behalve bloed dan uiteraard).
Ik wordt er echt gestoord van (en … stiekem toch wel weer een beetje teleurgesteld dat we niet ‘per ongeluk’ zwanger geworden zijn…)
Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)
Gewijzigd door - Suzsje op 09 Sep 2011 21:13:37