Huis sleutel kwijt ben? en tevens dus ook de sleutels van mijn werk? Ik baal zo ontzettend!! Gisteren ochtend had ik ze nog, ze zaten in mijn jas zak, tussen door wel een aantal boodschapjes gedaan, maar niet de sleutel gebruikt, en jas ook niet, die was thuis, nadat ik van mijn ouders afkwam.
Ik kan ze nu dus nergens vinden, heb overal gezogd, ben alle winkels na geweest waar ik ben geweest en gevraagd of ze sleutels hadden gevonden, niets…
Ergens doet mij dus vermoeden dat ze dus gewoon hier in huis liggen of in de auto, maar mijn man heeft de auto al doorzocht en kon niks vinden en ik kan niks in huis vinden. En toch denk ik dat Bo hier een handje in heeft gehad, maar hij zegt van niet en ik kan niets vinden. Ik baal zo, want dat wordt dus wel een nieuwe cilinder in het slot, en de sleutels van mijn werk, kwijt!!! Nu weet niemand waar die sleutels dan precies van zijn, laat staan waar ikw erk en welke afdeling etc. dus ben niet bang dat daar wat mee gebeurt, maar toch, heeft iemand nog tips om ze te vinden???
liefs woezel