Ik mijn pincode kwijt ben

Heb dit nog nooit gehad, maar moest net even een betaling doen via internetbankieren. Weet ik gewoon mijn pincode niet. Echt heel frustrerend, heb dit nog nooit gehad. Blijf er maar aan denken, maar kom er gewoon niet op. Heb nu al 2 keer de verkeerde code ingetoetst, dus doe het maar geen 3e keer

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Da’s gek. Ineens een black-out?
Ga je er nog even over piekeren of toch maar een nieuwe aanvragen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

oohw dat is echt lastig!
ik had dat laatst haha, rijco had NET een nieuwe pinpas.
(deden heel lang alleen met de mijne)
dus ik ging met zijn pas pinnen, en tikte 3x MIJN pincode in…dom dom dom, hij had m net 2 dagen hahaha.
moest ie weer een nieuwe pas aanvragen omdat die andere geblokkeerd bleef op internet bankiere ook NA het deblokkeren.
germ!
hopelijk herinner je je de code weer…
maar hoelang heb je die code al?
anders zou ik ook denken aan een tijdelijke black out

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ga nog geen nieuwe aanvragen, maar het moet niet te lang duren. Deze pincode heb ik nu een paar jaar, dus moet hem gewoon weten. Kan het gewoon niet uitstaan, hoe kun je nu toch je pincode kwijt zijn. Weet wel paar cijfers, maar dus niet de goede combi! Paar jaar geleden is er bij ons in huis ingebroken en o.a. mijn portemonnee was weg. Daarvoor had ik een pincode met 3 dezelfde cijfers die ik al mijn hele leven had. Maar goed deze ook alweer een paar jaar. Zo’n automatisme om je code in te toetsen, maar nu dus even niet

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Even een nachtje over slapen. Je zult zien: ineens herinner je hem weer!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha Inge, wat jij hebt gedaan heb ik laatst ook gehad. Was ik aan het pinnen met Peters pas en heb ik mijn eigen pincode ingetoetst. Gelukkig kwam ik er ook na 2 keer achter. Haha de code van Peter weet ik gewoon nog wel en die heb ik ook de hele tijd in mijn hoofd. Vervelend dat je weer een nieuwe pas moest aanvragen. Ik ga het maar even proberen los te laten, wie weet dat ik hem morgen weer gewoon weet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Zo’n pincode toets je als je die al een paar jaar hebt heel automatisch in. Ik zou ook over de cijfers na moeten denken maar in een winkel denk ik nergens bij na als ik pin en dan gaat het gewoon automatisch.

Pak je gsm of je gewone telefoon. Die heeft een zelfde toetsenbord. Doe net of je in een winkel staat te pinnen en kijk of de code dan automatisch terugkomt.

Je kunt ook morgenochtend naar een pinautomaat gaan, geen kaartje insteken en dat toetsenbord gebruiken om te kijken of je je de code weer herinnert.

Groetekes, Sje

haha, ja echt he!
maar weet je, ik pin normaal bij mijn eigen bank,
en toen een keer bij de ING.
en toen ik dus zijn pincode intoetste kreeg ik eerst te zien; welk bedrag wilt u opnemen?"
niet eens dat het fout was dus ik tik gewoon 40 euro in ofzoiets.
dan zegt hij ineens: vanwege de veiligheid nogmaals pincode intoetsen
dus ik denk: oh oke raar, maar tikte hem nog een keer in
TOEN (na 2x dus) zei hij pas: pincode fout
dus toen dacht ik: oh shit perongeluk te weinig cijfers ingetikt.
dus doe het overnieuw en toen ineens blokkade.
ik denk: HUH! haal die pas eruit kijk op de pas…was het rijco’s pas. zucht!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Haha heb ik ook wel is gehad. Had toen helaas wel al 3 keer fout in getoetst. Maar wat eng dat er toen bij jullie is ingebroken zeg.

Liefs

Erg he, als je lang over je pincode nadenkt ga je echt twijvelen.
Hoop dat het weer te binnen schiet!

Groetjes Maaike

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Dames wisten jullie dat sommige banken je na 3x verkeerd intoetsen je na 24 uur nog 1 kans geven om hem wel goed in te toesten. Vraag dit dus even na bij je bank. Dit hebben ze namelijk in het leven geroepen omdat sommige mensen na een paar alcoholische drankjes soms hun code niet helemaal meer weten en omdat ze geen zin hadden om na elk weekend weet ik niet hoeveel passen te moeten proceseren hebben ze het zo gedaan. Toets je hem na die 24 uur niet in of weer fout dan is het over en sluiten.

Groetjes,

Michèle

Goh, en ik maar denken dat ik de enige muts ben. Sta ik daar weer in de winkel … Hahaha gelukkig woon ik in een dorp en krijg ik me boodschappies gewoon mee en kan ik daarna het nr opzoeken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Joepie hij is weer terug Pff over zulk soort dingen moet je eigenlijk gewoon niet nadenken. Had mijn random reader expres meegenomen naar mijn werk. Dacht hem weer te weten, maar bij het inloggen kreeg ik meteen de melding laatste poging. Dus toch weer twijfel, maar gelukkig was het de goede.

Bedankt voor de tip Sje. Heb dit idd gisteren geprobeerd en dacht het te weten, maar dus toch niet

Ja Kikie was echt niet fijn. Was 2 jaar geleden, we gingen om 7 uur s’avonds naar het tuincentrum om een kerstboom te halen. 3 kwartier later waren we terug en stonden er allemaal politieauto’s bij ons voor de deur en bleek er ingebroken te zijn.

Hihi Asje, je bent idd niet de enige muts. Wel super dat je de boodschappen gewoon meekreeg. Dat hoor je bijna nooit meer dat zoiets nog kan. Gelukkig is het me in de winkel nog nooit gebeurd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Whahahha inmiddels weten ze het al want het gebeurd me natuurlijk niet maar 1x he Ben geeneens blond maar hartstikke donker, kun je nagaan. De zwangerschapsdementie is bij mij blijven plakken net zoals de zwangerschaps kilo`s.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hihi gelukkig heb je een excuse

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het is opgelost Sandra! Het is zeker wel herkenbaar. Sinds de zwangerschap merk ik dat ik duidelijk aan zwangerschapsdementie leid. Ik wist bijvoorbeeld laatst in een winkel echt mijn postcode niet meer. En vanmiddag moest ik op het werk een telefoonnummer opschrijven in een folder. Wij doen dat al jaren zo: (netnummer) 123 45 67. Ik dus ook. En ik wist het opeens écht niet meer! Totale black out. Ik heb het ook vaak bij het intoetsen van mijn pincode bij de videotheek, die is weer anders dan mijn echte en die gebruik ik niet veel. Gek he, dat je je dingen soms opeens niet meer kunt herinneren. Gelukkig ben ik het telefoonnummer van mijn ex-vriend en -schoonmoeder wél vergeten, maar haar verjaardag zal ik me mijn hele leven blijven herinneren. Soms wil je dat soort info dan weer níet onthouden. Hahaha. Als iemand ooit zijn verjaardag tegen mij zegt, onthou ik dat. Ik weet veel verjaardagen van kinderen op de lagere school nog, terwijl ik daar nooit mee speelde. Hoezo weirdo?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hmm bij mij schoot laatst het mobiele nummer van me ex in mijn hoofd, zal wel een reden gehad hebben maar daar heb ik niet over nagedacht.

Groetjes,

Michèle