Mijn neefje is vandaag jarig en is 6 jaar geworden, hiep hiep hoera zou je zeggen!!! Nou wij iig wel, maar mijn zus denkt daar iets anders over denk ik… mijn moeder was er vanochtend vroeg, want die zou oppassen… die jongen komt superblij uit bed en roept Nu ben ik 6 jaar!!! Maar geen cadeautje van papa en mama, want dat moesten ze vanmiddag nog kopen (!) en hij vroeg ook: Oma, waarom hangen er geen slingers!!! Tja, ze vieren het zondag pas, maar hij is VANDAAG jarig!!! Tot overmaat van ramp komt ie op school en zegt tegen zijn juf dat ie jarig is en vandaag trakteert… zegt de juf: Jij bent vandaag helemaal niet jarig! Nou zegt ie: Ik ben wel jarig! En hij haalt mijn moeder erbij, zo van, ik ben wel jarig he oma?! Echt belachelijk dat zijn eigen juf niet eens weet dat ie jarig is en nog vol blijven houden ook! Ik heb zo’n medelijden met het manneke… voelt zich niet jarig op zijn eigen verjaardag… En o ja, mijn zus heeft ook nog niet eens zijn kinderfeestje geregeld?! Het is dat ik er vandaag niet naar toe kan (ben aan het oppassen), maar anders… dan had ik zelf wel even slingers en zo opgehangen… Moest het ff kwijt…