Ik mijn moeder

ontroerd heb, en ook aan het huilen…

Ik zag gister in een topic van Rainbow (over een liedje voor de doop)
de naam Glennis Grace staan, en vondt op youtube ook een nummer van haar met Engel zonder vleugels. Dat zingt zij voor haar moeder en verteld haar via dit nummer hoeveel ze van haar moeder houdt.

Dit nummer heb ik naar mijn moeder gestuurt… en ze was heeel ontroerd en wist niet wat ze zeggen moest.
Stiekem weet ik dat ze ook wel een traan gelaten heeft, want we zeggen altijd wel LOVE YOU… maar met dit nummer wilde ik haar nu speciaal met kerst even extra laten weten hoeveel ze voor me betekend, en dat ik ontzettend veel van der hou.

Liefs, Melanie

Wat lief van je! Ik ga het nummer ook maar eens luisteren, het klinkt als een mooi liedje.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Lief van je, mijn moeder is daar minder gevoelig voor en gevoeliger voor andere dingen, die jankt straks in augustus der ogen uit der hoofd.

Groetjes,

Michèle

Haha michële, mijn moeder en ik janken al bij een liedje van marco borsato.
Mag ik vragen waarom je moeder huilt in augustus?? Of vraag ik te veel nu?!

Liefs, Melanie

Omdat ik dan trouw ik de door haar gemaakte bruidsjurk Hopelijk kunnen we haar daarna nog een keer laten huilen maar das wat moeilijker te plannen

Groetjes,

Michèle

Mijn moeder huilde al toen ik het canvasdoekje met de kids erop aan haar gaf… Waarom? vroeg ze? Ik zei Omdat je altijd voor ons klaarstaat en je de allerliefste moeder bent… SNIF! Hihi!

@Michèle: ahaaaa leuk leuk… en tjaa daarna is het maar afwachten… dat zal dan vast de geboorte van een kleinkind zijn ahahahaha… toch??

@Yavahn: haha tja om de raarste dingen kunnen moeders gaan huilen hahahha

Liefs, Melanie

Wat lief omdat aan je moeder te geven! Erg origineel! het is dan ook wel een supermooi liedje…

Ik heb geen emotionele moeder, althans, niet dat ze laat zien. Als ze ontroerd dreigt te worden gaat ze altijd de keuken in of naar de wc…
Mijn vader daar in tegen laat sinds Luka geboren is regelmatig een traantje. Toen hij Luka voor het eerst zag en vast had was het hek van de dam! En ik had mijn vader nog nooit zien huilen!
Na onze 20 weken echo, 4 weken geleden, vertelden we dat ze een kleindochter krijgen. Nou! Het was weer dweilen hoor bij mijn vader! Die was zo gelukkig!

quote:
@Michèle: ahaaaa leuk leuk.... en tjaa daarna is het maar afwachten.. dat zal dan vast de geboorte van een kleinkind zijn ahahahaha... toch??

Als een tweede ons gegeven is dan is dat het inderdaad, maar eerst trouwen

Groetjes,

Michèle

@ marmamma graapig zeg mijn stiefvader was ook dolgelukkig met Morgan. Zij is het eerste meisje in de familie aan beide kanten en ze is echt verwelkomd als een prinses. Tuurlijk is mijn stiefvader ook dol op mijn neefjes, maar zijn prinsesje (zo noemt hij morgan ook) heeft duidelijk een specialer plekje. Ik hoorde laatst ook dat hij zelf ook altijd een dochter gewild heeft. Maar hij heeft twee zonen en daar heeft er 1 ook weer twee zonen van. Hij was ook degene die er op stond dat ie morgan dan zelf zou halen als mijn moeder toch moest werken want dan kon ze toch komen logeren.

Groetjes,

Michèle