Ik mijn kind niet meer snap

Morgan is morgen 16 maanden en ineens wil ze weer in de box. Ik had er allemaal groot speelgoed in gezet dus er snel uitgehaald en nu zit ze in de box te spelen. Gek kind.

He lag jij ook hier

Kijk mij nou

Mooi he mamma die box

Groetjes,

Michèle

Misschien even weer op zoek naar een beetje veiligheid in die toch wel heel grote wereld? Lekker makkelijk toch voor mama en papa?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lekker van genieten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hahahaha! Eva zit er niet veel meer in, maar soms doet ze ‘uh uh’ en wil ze er opeens weer in! Bij ons fungeert de box meer als ‘grootspeelgoedverzamelbaklekkermakkelijkmetverhuizen’, maar mevrouw vindt zichzelf ook niet te groot hoor! En ik zie dat Morgan ook nog steeds fan is van Purr? Eva ook, Purr ziet er inmiddels wat afgeragd uit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha bij Morgan is het maar net hoe der pet staat. Ze heeft van mij paddington gehad met oud en nieuw omdat ze zich zo ontzettend voorbeeldig gedragen heeft met al die drukke feestdagen en die is nu in, maar dat kan over twee dagen weer een ander beest zijn. Alleen baby born die is altijd goed.

Groetjes,

Michèle

Haha grappig dat ze ineens weer de box in wil. Idd toch waarschijnlijk voor haar gevoel een veilig klein plekje voor haar alleen.

Leuke foto’s trouwens!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Waarschijnlijk wel. Vanmorgen wilde ze er namelijk weer in en ze heeft heerlijk zitten rommelen. Hij ligt best vol met speelgoed maar dat vind ze nu alleen maar fijn. Ze zit te kletsen en te zingen en na een uurtje of zo wil ze er weer uit en is het klaar voor die dag, maar alsof ze zich 's morgens even terug wil trekken zeg maar. Hopelijk kan het op het kdv ook als ze het daar wil want de box is daar toch meer voor de baby’s. Ach ik heb het er dinsdag wel over. En misschien wil ze het daar niet eens.

Groetjes,

Michèle

wahhahah geniet ervan!
dan snap ik lieke ook niet meer hahah
die is 2,5 en die vindt het soms leuk om een baby te spelen! en ligt ze in de box net als een baby mwt opgetrokken knieeen te spelen en een lol heeft ze dan!

Groetjes Gytha

Ha ha ha dus jij hebt er 2 in de box

Groetjes,

Michèle