Haha zo te lezen ga je idd bijna denken dat het standaard bij een 2e zo is.
Hihi Michelle, idd.
@Melanie, gelukkig beperkt het zich hier nog tot in huis. Dus idd wat jij zegt overal aan zitten, opklimmen etc. Je kan hem tig keer waarschuwen, maar het blijft zich herhalen. Of ik hem in de fiets, wandelwagen, buggy of auto zet. Dat vind hij gelukkig allemaal prima.
Driftbuien ook alleen maar thuis gehad. Hihi maar ik sluit niet uit dat hij dit later ook wel eens buitenshuis gaat doen als hij ouder is. Zou me idd ook schamen, dus kan me goed voorstellen dat je niet meer graag naar de winkel gaat. Vind het overigens wel raar dat mensen jou of Joel gaan aanspreken. Want volgens mij is weglopen het beste wat je kunt doen. Want negatieve aandacht is ook weer aandacht. Thuis negeer ik Daan ook als hij in een driftbui hangt, dan gaat het het snelste weer over. Soms kan hij voor mijn gevoel om helemaal niks gaan driften, echt niet leuk maar je doet er niks aan.
Anders Joel meteen in de winkelwagen zetten, zodat hij niet boos op de grond kan gaan liggen. Of wil hij daar niet in?
@mini-boy, hier precies hetzelfde. Erg zonde vind ik dat, want Tim was altijd heel zuinig op zijn speelgoed. En speelde er heel netjes mee. Daan is veel hardhandiger met speelgoed. Gaat er veel ruiger mee om, gooit ermee en maakt veel sneller iets kapot.
@Saro, jongen of meisje maakt dus zo te lezen niet uit
Wel heel fijn voor jullie dat Megan zich veel beter kan vermaken dan Dani. Idd heeft Daan nu al echt een eigen mening. Pff gelukkig hebben we elkaar hier nog als ze straks 2 zijn. Ben heel benieuwd wat dat gaat worden ![]()
Daan wil soms ook veel meer dan hij kan, dus heb soms ook het idee dat daar de driftbuien vandaan komen. Maar goed dat is natuurlijk toch altijd lastig te achterhalen.
Aan de andere kant is hij veel minder verlegen dan Tim. Hij is nu al de knuffelbeer van de klas. We zijn de klas nog niet binnen of hij krijgt al alle aandacht. Wordt geknuffeld, gekust en geaaid en dat vind hij allemaal schitterend. Ook gaat hij op de stoeltjes in de kring zitten, zo van ik ben er klaar voor we kunnen met de les beginnen
Ook voor vreemden is hij totaal niet bang en begint hij meteen te lachen.
Groetjes,
Sandra