Ik was hier eind January aan begonnen voor een vriendin van me uit Canada, die nu op familie bezoek is in NL. Ze komt woensdag avond bij ons en blijft een nachtje slapen. Ze heeft geen idee, dat ik dit voor haar gemaakt heb.
Ik was hier eind January aan begonnen voor een vriendin van me uit Canada, die nu op familie bezoek is in NL. Ze komt woensdag avond bij ons en blijft een nachtje slapen. Ze heeft geen idee, dat ik dit voor haar gemaakt heb.
Ja best wel. Maar het is mijn hobby, doe het elke dag. Heb nu een aantal die ik ga maken, voor een paar vriendinnetjes van Talitha. Ze zijn verhuisd naar Friesland, maar ik ga voor alle 4, (3 zijn een drieling) iets voor hun eigen kamer maken. Ben nu met een Diddl letter bezig.
Zo hey!! Jee, dat je daar het geduld voor hebt, petje af hoor!
Die vriendin is er vast erg blij mee, zo’n onwijs oerhollands plaatje
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
dank jullie voor de complimenten. Ik heb 'm voor haar gemaakt, omdat zij van origine Nederlandse is. Ze emigreerde naar Canada, toen ze 8 was. 10 jaar geleden heb ik haar voor het laatst gezien. Dus ik heb er veel zin in om haar te zien. En ik weet dat ze zoiets wel heel leuk zal vinden, omdat ik voor haar 4 kinderen een geboorte lap heb gemaakt en die vond ze ook erg leuk.