Ik mijn enkelband

heb gescheurd! Haalde gister middag mijn kleine meid van bed. Op de laatste traptrede maak ik een misstap en toen lagen en onder aan de trap. Gelukkig was de val niet hard en mijn kleine meid is niet gevallen. Ze keek me nog eens aan en toen kwam er een grote glimlach…schat!
Maar ik ben er iets minder goed aan toe. Afgelopen nacht bijna niet geslapen van de pijn. Vanmorgen naar de HA geweest en daarna na het ziekenhuis. Gelukkig zit er geen scheurtje in mijn bot.

Voel me knap K* en kan dus ook helemaal niks. Dus heb nu hulp in huis om voor de kids te zorgen.

Oh bah wat lijkt me dat ellendig! Gelukkig maar dat je bot niet is gescheurd. En helemaal fijn dat je kleine meid niks mankeert. Maar wat een schrik zeg! En balen dat je nou zelf niet voor je eigen kids kan zorgen, lijkt me best moeilijk… Heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

He bah wat ellendig, kun je goed pijn van hebben, heb helaas ervaring!! Wel fijn dat de kleine niet is gevallen!! Heel veel sterkte met de genezing de komende tijd, ik hoop dat je snel weer op de been (letterlijk en figuurlijk) bent!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Da’s heftig. Veel beterschap gewenst, ik hoop dat je snel weer iets kan zelf.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Auw!! Hopelijk ben je er snel vanaf. hebben ze je ingetaped ofzo? En krukken natuurlijk. Wat een ellende met 2 kleine kids

Heel veel sterkte en beterschap

Liefs Michelle

@hanna, het is zekers lastig dat ik zelfs niks kan. Voor alles moet ik opdrachten geven. Hou der helemaal niet van…en zo ben ik ook niet!

@woezel, kan de pijn redelijk hebben. Had afgelopen nacht zo’n pijn. Het dekbed deed me zeer op mijn enkel! Met regelmaat een Pcm kan ik het goed sturen.

@Mriek, dank je hoop dat ik snel weer op de been ben

@Michelle, nee het is niet ingetapt, zit nu een drukverband om. De zwelling moet eerst minder worden en dan mag ik of een strakke kous of tape gebruiken. Hopelijk zakt de zwelling snel af.

Liefs

Heel veel beterschap. Hopelijk gaat het snel over. En fijn dat de kleine niets heeft. Ik heb het zelf ook in februari gehad en weet hoe je jezelf voelt.
Succes

Neem wel de tijd om het te laten genezen, anders blijf je er last van houden, hoe moeilijk het ook is

Liefs Michelle

weet je wel wat ik las? dat je je enkelband had laten verwijderen… echt sorry hoor dacht even bij mezelf… ze heeft toch geen veroordeling gehad?..
tot het gewoon tot me doordrong dat je gewoon met je mopje de trap was afgestuiterd en nu niks meer kan !! wat sneu en beterschap!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ooow das balen zeg, en wat een schrik! Veel beterschap!

Groetjes Anouk

Hier hetzelfde idee als Kimmetje… haha ik dacht ook; enkelband? Voor wat dan?

maakt je pijn er vast niet minder van! En fijn dat je iemand in huis hebt die je kan helpen met de kinderen!

Manderijn

@kim, moest er echt hard om lachen…wat dacht je een “crimineel” op mijn ikkeben. hahaha.

@andere mama’s. Het gaat gelukkig al iets beter. Mijn enkel heeft ondertussen alle kleuren van de regenboog! Vind het nog wel erg lastig dat ik niet veel kan. Maar gelukkig helpt mijn oudste ook heel goed. Hoop met een paar dagen weer wat mobieler te zijn.

Heey Pjukje,

Balen zeg en pijnlijk!
Wilde je deze tips niet onthouden:
Paar weken geleden had mijn man het ook (en mannen kunnen al zo weinig hebben haha) hij had er ook enorm veel pijn aan en het was ook mega dik.
Van het ziekenhuis kregen wij het volgende advies mee:
Voortdurend koelen en met rusten (dus de hele dag en nacht) je been hoger houden dan je heup zodat het vocht terug kan stromen. Het is echt heel belangrijk dat je dat de eerste week doet, daarna kan het in de tape en kun je met krukken gaan proberen te lopen.
Ik hoop dat je gauw opknapt want het is een nare blessure!

Liefs,

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Ow Pjukje ik weet hoe het voelt!
Ik heb het gehad precies zoals jij met de laatste traptrede en Aaron in mijn armen (ik was hem uit bed gaan halen hij was toen anderhalf)…ik dacht dat ik er was en klabats daar lagen we.
Mijn voet stond naast mijn enkel en in een reflex heb ik hem treuggeknakt.

Uiteindelijk ons pap mij met de auto naar het ziekenhuis gebracht en daar bleek (na fotoos) dat mijn enkelband helemaal afgescheurd was.
Ook drukverband gekregen (3 weken) en krukken (moest wel laten vernieuwen het verband en op de gipskamer 2 keer nieuwe verband gekregen.
Ben 10 weken niet kunnne gaan werken.
Ons mam kwam smorgens om kwart over 6 naar mijn huis omdat ik niet uit bed kon komen en mijn vriedn de deur uitmoest en zo hebben we het 3 weken gedaan tot dat ik zelf weer wat kon lopen.

TIP: heb je een bureaustoel…zet die in de huiskamer en duw je eigen vooruit zo ben je toch wat wendbaarder in huis!!!

Is je voet ook bont en blauw tot bijna je knie?

Ik heb er de eerste week helemaal mee afgezien en snachts niet slapen van de pijn.
Tja, ik viel met 100 kilo erop he!
Was blij dat Aaron niks had!

Heeft je kindje niks?
Aaron viel tegen de muur maar die huilde alleen.

Heel veel sterkte en maar veel ikkebenne want je kan toch niks alleen.

Ik ging savonds op handen en knieen schuifelen naar onze slaapkamer omdat ik niet kon lopen…was echt TE erg!

BETERSCHAP en ik leef met je mee!

Gr, Danielle

ik vergeet wat te melden (als jij tenminste hetzelfde had.
Mijn voet stond naast mijn enkel en dat klopte zei de arts want er is op dat moment niks meer geweest wat die voet op zijn plek hield omdat die enkelband kompleet afgescheurd was.
Ik dacht in eerste instantie “die is gebroken” maar de dokter zei: dat past precies bij de klachten die je nu hebt.

Stond jouw voet ook naast de enkel?

Gr, Danielle

Wat vervelend zeg.

Hoop dat je snel opknapt en weer wat kan lopen.

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers