Ik mijn eerste zwangerschapskleding aan heb gehad!

Mijn broeken te strak en mijn shirtjes begonnen het moeilijk te krijgen.
Dus gisteren lekker shoppen, moeder mee, zusje mee, vriendin mee!
En maar adviesen vragen. Uiteindelijk 2 spijkerbroeken 2 shirtjes en
een lekker warm vest geshopt. Was bijna 200 bij elkaar. Duur maar
wat zit dat lekker zeg! Dus ik ben nu (met 19 weken) ook over op zwangerschapskleding. :smiley: dat wilde ik even kwijt…

Leuk hoor!!
Voelt wel ‘echt’ he, als je dan zwangerschapskleding gaat kopen!
Maar wel fijn dat het allemaal lekker comfortabel zit

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Echter dan dat kan niet hè, haha. Fijn dat het zo lekker zit!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd meid. En ja dat zit inderdaad een stuk lekkerder en een stuk echter.

Verder alles goed met jou en de uk??

Groetjes,

Michèle

Oh ja die kleren klemmen echt he… Ik heb nu ook aardig wat liggen … veel jurkjes … die rekken lekker mee!

Ook veel buikbanden …

Lilypie In verwachting Ticker

Ja verder is alles goed met mijn ukje. Ik heb vanmiddag zelfs de 20weken echo gehad. Met 19 weken haha. Een hele mooie ervaring. Van top tot teen een gezond (en druk bewegend) kindje! Gelijkmatig kloppend hartje, 2 lieve voetjes naast elkaar. En ik heb te horen gekregen dat ik een zoontje verwacht!
Nu kunnen we kleertjes gaan kopen en de babykamer schilderen.
Wat mij trouwens heel erg tegenvalt is dat zwangerschapskleding zo duur is.
Misschien kan ik het beter tweedehands kopen als ik nog iets nodig heb.
Of hebben jullie tips? goedkopere winkels?

MamaLindy

Klopt dat viel mij ook inderdaad op toendertijd. Ik moet zeggen ik heb wel wat leuke dinge bij de C&A gekocht voor een redelijke prijs en het was opruiming ook. Maar ik heb ook heel veel gekregen van mijn ma’s bazin dus geen vierde meer wilde

Maar even op marktplaats kijken kan zeker geen kwaad.

Groetjes,

Michèle

En fijn dat het allemaal goed is met hem. Wij wilde het niet weten toendertijd. Wat zeiden je ouders over een kleinzoon?? Opa de voetbal al uit het vet gehaald

Groetjes,

Michèle

Haha nee ik wilde twijfelde of ik het wilde weten. Maar toen ze het vroegen wilde ik het toch wel heel erg graag weten. Opa en oma zijn heel erg blij dat het kindje gezond is. En vinden het heel leuk dat er eens een jongetje word geboren (in onze familie vol met meiden) Oma heeft al wel voetbalschoentjes gekocht
Maar, ik zal eens bij de C&A kijken. Ik heb nu een aantal dingen van de H&M en de prenatal. Ben er wel heel erg blij mee. Het voelt nu wel officieel. Ondanks dat mijn buik al een tijdje zichtbaar is.

Mamalindy

Prenatal vond k niet lekker zitten en Hennes heb ik wel spullen van inderdaad, maar C&A was ik het meest weg van.

En leuk hoor dat ze al schoentjes heeft. Ja gezond is altijd het belangrijkste. En hier is het andersom. Morgan is het enige meisje tussen allemaal mannen

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd! Heerlijk om te horen dat alles goed gaat met de kleine uk in je buik!

Geniet van het goeie nieuws. Nog een zwangerschapskleding tip: Als je een buikband koopt in een neutrale kleur(zwart, grijs of wit), of een kleur waarin je veel kleding hebt, kun je veel van je gewone bovenkleding (shirtjes en longsleaves) nog heel lang aan. Wel moet je dan een paar broeken hebben, maar het scheelt in ieder geval in bovenkleding kopen. Ook zijn tunieken enzo nu heel hip, dus als je die koopt, kun je ze ook na je zwangerschap nog aan, is het niet allemaal geld uitgegeven voor iets dat je toch maar even draagt.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Super zeg, dat het kindje het zo goed maakt! Een jongetje, leuk! Kun je lekker alvast wat shoppen. Wij willen het ook weer weten, ik ben veel te nieuwsgierig! En nu lekker je nieuwe kleren veel aan gaan doen, het is inderdaad duur genoeg. Ik ben blij dat ik rond dezelfde periode als bij Eva ben uitgeteld en dus al mijn kleding nog een ronde aan kan. Ik heb gave jurken enzo en die gaan zeker nog een keer mee!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker