Tja dames,
Ik heb toch wel gemerkt dat Jada af en toe wat aandacht van papa en vooral mama terkort komt (altijd druk) Nu wil ik graag mijn dag beter benutten maar hoe? (vooral de werkdagen, zodat ik misschien wat meer gerichte tijd met haar heb) Ik zal jullie even een korte omschrijving geven werkdagen en weekend, iemand een idee hoe het beter kan? Ben niet zo heel goed in organisatie of plannen!
Op ma-vrijdag werk ik van 7:30 tot 12:00 en van 13:30 tot 16:30.
Ik sta dan rond 5:45 op. Douche, tandenpoetsen, aankleden, pap maken, Jada wakker maken, pap eten, wassen, tandenpoetsen, aankleden. Dan is het meestal tijd om naar werk te gaan. (ma en vrijdag brengen we Jada dan naar school, dus ook schooltas word dan klaargemaakt)
Rond lunch kook ik warm (ja warm ja , want dat is mijn man zo gewend) en dan start ik ook meestal met denken over de avond maaltijd, zodat nanny die al wat kan voorbereiden.
Ik ben rond 16:45 thuis, dan begin ik direct met eten “afkoken”, tafeldekken (tot 17:45) en Jada eten geven. Dan heb ik op dinsdag en donderdag (mijn workout) van 18:00 tot 19:30! Dus dan badder ik Jada niet, maar de nanny. Andere dagen eten we wat later 18:15, en dan badder ik haar en tandenpoetsen en verhaaltje en slapen. rond 6:30-7:00 heeft ze ook echt nodig!
Op Ma, woensdag en vrijdag hebben we wat meer tijd, 's avonds en gaan we soms samen in bad, mag ze wat langer buiten spelen, soms zwemmen, of laat ik d’r wat aanmodderen. Van deze tijd wil ik meer gebruik maken maar hoe? Ze is dan eigenlijk beetje moe en hangerig!
In het weekend werk ik meestal van 8:00 tot 9:30 (zaterdag en zondag) daarna gaan we boodschappen doen, leuke dingen, familie bezoek, natuurlijk gewoon de maaltijden voorbereiden, markt, vriendjes en vriendinnetjes opzoeken, etc. Maar echt tijd voor elkaar is er zo weinig, Heb het idee dat ik altijd achter de feiten aan loop? Jullie ook?