Ik mijn baan op wil zeggen?

Ik kan het lichamelijk al niet meer aan…ik ben dan nog maar 7weken zwanger, maar het lukt me gewoon niet meer om mn eigen huishouden te doen en dan daar ook nog eens alles te poetsen.
Ik doe dan alles van boven tot beneden, en het lukt me niet meer.
Ik heb het er ook al met Chris overgehad, en ik wou eerst doorgaan tot ik met zwangerschapsverlof kan en in mn verlof zou Chris het van me overnemen.
Maar tot 34 weken of tot hoelang moet je doorgaan??? redt ik niet.

Als ik nu de trap op loop ben ik al kapot, en mn rug werkt ook niet bepaald mee.
Ik heb nu al een buik, laat staan als ik 20/25 weken ben.

Het gaat niet om 40 uur werken hoor, het gaat maar om 4uurtjes in de week…en de meeste zullen wel denken ach die 4uurtjes redt je wel, maar ik kan het niet meer… Ja ik kan wel, maar mn lichaam niet.

En zit zooooo te twijfelen…ik ben daar altijd alleen op woensdag avond en op zondag, en spreek mn baas dus nooit… en nu moet ik hem straks opeens aanspreken en zeggen dat ik er mee wil stoppen…Heb er best wel moeite mee, en vind het altijd ook wel zielig…

Hoe kan ik het hem t beste zeggen dat ik wil stoppen???

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

En ziek melden dan? Of is dat niet mogelijk? Als dat niet kan, tja…dan staat je baby natuurlijk voorop en jouw eigen gezondheid. Dan hoef je je niet rot te voelen dat je zou stoppen hoor, vind ik. Gewoon uitleggen dat je het niet redt lichamelijk gezien en dat je kindje het belangrijkste is.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Volgens mij moet jij echt je rust nemen. Dus zeg je baan van 4 uur gewoon op. eerlijk wezen is nog altijd het beste. En wie weet kun je na je zwangerschap weer beginnen als je het altijd leuk gevonden hebt. Maar dat is wel het laatste waar je je nu mee bezig moet houden. Je moet aan jezelf gaan denken. En dan poets je thuis ook maar wat minder. Hoeft toch niet altijd spik en span te zijn??? Je kunt je beter nu op jezelf focussen anders ben je dadelijk helemaal op voor je bevalling en erna!

Groetjes Bianca

Wij wonen hier oktober 3jaar en heb het nog nooit op de reel gehad… het is gewoon een stom huis waar ik me niet prettig voel, en als ik mn eigen huishouden al niet op de rit kan krijgen lukt het me bij een ander ook niet.

Ziek melden is wel mogelijk, maar moet ik zelf voor een vervanger zorgen.
Mn baas weet uiteraard nog niet dat ik zwanger ben… wou het pas vertellen na de echo, maar ja dat duurt nog tot 4mei. en tot die tijd redt ik het niet om door te werken… Het gaat om 177euro dus dat maakt niet zoveel uit.

En inderdaad mn baby gaat voor mn werk dus denk dat ik mn baas volgende week even ga bellen voor een afspraak!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. En dat kunnen wij niet voor jou beslissen.

Je lichaam laat duidelijk merken het er niet mee eens te zijn, ik zou zeggen geef daar gehoor aan.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers