Ik mezelf zooo zielig vind

Hihi, ik ben af en toe net een vent dus ik moet effe klagen hoor! Let er maar niet op…

Ik heb me toch een pijn in mijn keel… WEEEEEEHHHH… en zwanger als ik ben krijg ik er natuurlijk niets voor…

Verder gaat het goed met mij en onze kleine uk. Hihi, ik ben woensdag op controle geweest bij onze af en toe iet-wat-vreemde-HA… Hij liet het hartje horen en duwt zo links en rechts wat in mijn buik en zegt “nou, het is maar een kleintje hoor”. Afijn, na drie keer 8 pond op de wereld gezet te hebben bevreemde me dat wel een beetje dus ik zeg “Goh, dus deze keer wordt het geen 8-ponder?” Zegt die HA “nou, als het nu geboren wordt niet hoor!” Tssss, lijkt me logisch ik ben pas 33,3 wkn… Afijn eind van het liedje is dat het met 40 weken toch weleens 8 pond kon zijn…

Het is een leuke vent maar af en toe dan vraag je je weleens wat af… zou lekker wezen als het nu al 8 pond weegt zeg!

Groetjes Marielle en ? (33,4 wkn) en ik zeg lekker niet wat het is!!! hihi…

tja ma… hahahha dit is toch de vierde keer voor je je zou nou toch moeten weten dat het zwaaaaaaaaaaaaar is( maar wel erg leuk zoveel kids)

Kussies

arme Ma, nog ffies afzien en dan heb je zo’n wereldwonder in je armen!! Helpt wat gorgelen met zout water niet??? Ik zal wat positieve straaltjes naar je zenden hihihi

Liefs, Els

PS Tis idd zo dat nr 2 ook een kaal koppie heeft whahahahahahaha

Klaag maar lekker hoor! Meestal lucht dat wel op! Want tja bij die mannen kun je wel klagen maar of je daarvan een reactie krijgt die je graag wilt, kun je je afvragen natuurlijk?!

Maar eh hoest nu? Gaat het alweer wat beter!

Liefs ellen

Lekker hoor dames! Zitten jullie mee effe uit te lachen…

Gelukkig reageerd mijn SUPERMAN wel met liefde, bezorgdheid en begrip en die heeft mij dan ook lekker vertroeteld…

Het gaat al ietsje beter dan gisteren dus dat geeft mij weer hoop!

EN ELS: HAHAHAHA, ons kindje heeft WEL haar!!! Dat kon ze nu al op de echo zien! Lekker puh!

Groetjes Marielle