Ik mezelf gek zit te maken

Wat mama van 3 jongens vorige week had heb ik dus ook. Ik heb een spiraal maar had 2 weken geleden al ongesteld moeten worden. Ik heb een lichte bloeding gehad, maar het heeft niet doorgezet. Ik word echt al misselijk bij de gedachte dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. Ik na mijn werk maar even een testje halen!

Oei das idd niet niks, ik ben benieuwd!!! Sterkte!!

nou wijffie suc6 dan maar

Oh jee, ik weet hoe je erover denkt en snap je misselijkheid. Spannend meis. Ik neem aan dat je het ons laat weten?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh, spannend zeg! Dat krijg je he, als je man weer terug is?? :-p

maar even serieus, is dat niet een van de bijwerkingen van een spiraaltje, dat je je menstruatie over kan slaan? Een vriendin van mij heeft er een wordt nooit meer ongesteld!

Maar laat je weten wat de test zei? Hoop voor jou dat het niets is.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

oejjj succes meis! ik hoop dat het meevalt!

ik heb eigelijk sinds twee maanden na het plaatsen van het spiraaltje helemaal geen menstruatie gehad ( de reden van het plaatsen was omdat ik elke twee weken ongi werd)dus het kan ook zo zijn dat je langzaam aan van die ellendige dagen af bent.
maar een testje geeft je alle zekerheid dus gewoon doen.
suc6!

before you judge me, try hard to love me

Oh meid ik hoop dat je een negatieve in je handen hebt straks.

Groetjes,

Michèle

Ik heb een koper spiraal geen hormoonhoudende mirena ofzo! Dus ik krijg gewoon wel elke maand een bloeding, heb het nu al 2,5 jaar vandaar, maar het was gelukkig vals alarm, de test zei; negatief, de apotheker heeft me ook de gevoeligste meegegeven, nu maar hopen dat ik snel echt ongesteld word!

Da’s een opluchting, malawimama!

Groetjes,
M

@ goudvisje 20 helaas heb ik niet heel veel opties. Ik wil/kan geen hormonen gebruiken en ik heb J gekregen doordat wij het condoom gebruikte als middel. Ik heb al gezegd als er ooit nog een baby bij komt is deze zeer welkom, maar dan laat ik me daarna meteen sterilliseren, hetzelfde geld voor als J straks wat ouder is en we hebben besloten het bij 1 kindje te laten. Ik wil niet de rest van mijn leven (mijn oma ging rond d’r 58 pas in de overgang) aan voorbehoedsmiddelen denken! Ohhh en abortus is voor mij ook geen optie, ik woon niet in NL en het is hier dus illegaal, en je kan er voor gearresteerd worden!

wat een opluchting malawimamajada! (wat is eigenlijk je echte naam ook bij jou weet ik die niet en weet niet of ie uberhoudt al wel bekend was op ikkeben… maar je nickname is zo moeilijk typen hahaha)

@ goudvisje20 , nou ja vervelende situatie is het niet, heb gewoon minder keuzes, ook zou ik in NL nooit voor een abortus gaan hoor. Ik vind het goed dat je in NL een keuze hebt, maar het zou de mijne niet zijn!
@ Mama van Rico; mijn echte naam is Juna; je spreekt het uit als Djoena! (niet dat je dat nodig hebt op internet een uitspraak, maar toch) hihiihih

Volgens mij is er nog nooit iemand zo blij geweest dat ie straks ongesteld is als malawimamajada Oftewel Juna hahahah leuke naam trouwens :smiley:

Liefs, Melanie

@ melanie; tja klinkt misschien niet zo leuk, maar zwanger zijn op dit moment zou me slecht uitkomen! 2011 word mijn jaar, ben een aantal dingen van plan en aantal dingen al in de planning, dus liever niet een klein babietje voor ons nu! En idd ik doe een dansje als ik ongesteld word! hihihih

nou hier was er ook eentje 1.5 week overtijd… en ik heb net ff een vreugdedansje gedaan in de wc, en op kantoor !!! want ik was ongesteld geworde…
vind baby’tjes kei lief maar moet er nu nog ff nie aan denken aan een tweede…

Ik snap je helemaal Juna
Tuurlijk is een kleintje erbij welkom, altijd! maar het moment is het niet! heel herkenbaar, want ook wij denken er zo over.
Nog even wachten en dan mag er een 2e pukje bij hoor in ons geval! maar eerst maar eens even aan mezelf denken.

@ malawimamajada, oh wat zul je opgelucht zijn meid, ik begrijp helemaal hoe je je voelt, hie nog 1 die nu nog niet wil en die ook voor het knoopje gaat daarna want met me suiker wil ik echt geen 30 me pil blijven slikken en mijn moeder is 58 en ook soms nog ongesteld…

Groetjes,

Michèle