Ik mezelf en Danielle

buitengesloten heb.
Snel snel, want ik moest naar de tandarts, even lekker lopen want wat is het toch mooi weer .
Auto op slot bij mijn ouders voor. Oja moet nog even snel iets uit de auto achterin pakken. Achterklep even open gedaan, mijn dingen pakken en neer leggen, klep dicht en jullie raden het al: Yep de sleutels zie ik netjes IN de atou liggen. Gelukkig wel de voedingstas van Danielle met telefoon en portomenee aan de wandelwagen.
Balen !!! en nu moest ik ook nog snel naar de tandarts (half 3), gelukkig niets aan de tanden
Even rond lopen bellen waar ik sleutel kon halen, want mijn ouders waren weg, die hebben reserve sleutels van mijn auto en huis. Toen maar op zoek naar een sleutel van hun huis, die kon ik aan de andere kant van het dorp halen. Even buurten bij een tante tussendoor en om 5 uur was ik weer bij mijn ouders met de sleutel van hun huis. Hopelijk zijn ze rond 7 uur thuis want Danielle heeft geen middagslaap gedaan en is nu kei moe en vervelend. Heb haar net even hier in bed gelegd, maar hier is ze het niet mee eens (normaal ligt ze thuis tussen 6 en 7 in bed).

Hopelijk gaat de rest van de avond iets soepeler

Oh jij kon gelukkig nog wat. Ik heb ooit (morgan was er nog niet) in de winter 2.5 uur buiten gestaan omdat ik om 7.00 's morgens mijn sleutels in de schuur had laten liggen… alles lag binnen dus kon niemand bellen en de huismeester had zich verslapen. Belde ik mijn baas zegt ie kon je niet eerder bellen… GGGGGRRRRRR

Maar hoest nu met Danielle?? Ligt ze al lekker te slapen nu?

Groetjes,

Michèle

Oeps. Ligt ze inmiddels lekker te tukken? Ik had vorige week precies hetzelfde; moest 's ochtends Erik naar m’n ouders brengen en dan naar m’n werk, gooide ik Eriks loopfietsje in de kofferbak met m’n autosleutels erbij. Voor ik het wist gooide ik de kofferbak dicht en hopla, sleutels buiten bereik. Gelukkig had ik m’n tas met huissleutels nog vast, dus kon na enig zoekwerk reservesleutels pakken (gelukkig!) en toen alsnog op pad. Maar dan schrik je toch even.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hahaha hoe herkenbaar Alleen had ik het laatst met de huissleutels gedaan Mn vriend had mijn autosleutels gebruikt en die zitten altijd in mijn tasje. Maar hij had ze er dus niet terug in gedaan. Ik mooi naar buiten met mn tasje in de veronderstelling dat mn sleutels er gewoon in zitten, nou mooi niet dus
Daar stond ik dan met Sylvie in de wandelwagen Ik kwam er achter omdat ik de deur op slot zou draaien. Naja toen maar gewoon naar de winkel gegaan, boodschappen doen. Want daarom gingen we weg. En toen ik terug kwam eerst zelf wat met een tak lopen prutsen, dat wou niet, toen maar bij de buren aangebeld. De buurvrouw heeft toen met een ijzerdraad het huis open gemaakt En ik heb ze meteen de volgende dag een reservesleutel gegeven

Gelukkig maar dat je ouders een reservesleutel hebben, dat is wel handig! En fijn dat mensen daar een reservesleutel van je ouders hun huis hadden. Anders moest je nog langer wachten.
Gelukkig is alles goed gekomen en nou hoop ik dat je verder een leuke avond hebt gehad?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ohhh wat kun je je dan stom voelen he!
Maar het overkomt vrijwel iedereen wel eens hoor…
Moet zeggen dat ik hier in huis wel heel makkelijk binnenkom zonder sleutel, dus is niet zo’n probleem.
(vandaar toch maar de deur op slot draaien als we weggaan )
Was gekker toen ik zelf een keer buitengesloten was door zoonlief die de knip erop deed vanaf binnen
Toen heb ik toch maar de ruit ingeslagen… (en daarna meteen de onderste knip verwijderd zodat het niet nog eens zou gebeuren)

Nou gisteren heeft ze niet bij mijn ouders meer geslapen. na 30 minuten huilen heb ik ze maar weer even uit bed gehaald. en uit eindelijk is ze rond half acht thuis in bed gegaan. We waren toen net thuis.
Hopelijk maak ik dit niet meer mee

he bah wat vervelend. Begrijp echter niet hoe het kan dat je de auto dan niet meer oepn krijgt. Misschien ben ik wel heel dom, maar als ik de auto van slot haal, spullen er in doe, en de sleutels ds in de auto leg, klep weer dicht, dan vliegt hij bij mij niet automatisch op slot, dus kan hem nog gewoon open doen. wat ik heb die swleutels namelijk ook nodig om hem weer op slot te krijgen. En ik heb een ato die op afstandbediening werkt om hem van het slot te krijgen. Maar goed, zoals ik al zei, waarschijnlijk snap ik het niet helemaal want ik lees hier zoveel verhalen over dat het bij een ander ook is gebeurt, dat ik dus blijkbaar echt iets mis!!!

liefs woezel

@Woezel, mijn auto heeft centrale deurvergrendeling, maar daar is de kofferbak niet mee verbonden. Dus ik moet de kofferbak opendoen met de sleutel en dan gaan de deuren niet automatisch ook open. Dus hoe het bij mij ging: ik deed de kofferbak open met de sleutel, deed het fietsje van Erik erin, gooide de autosleutel erbij in, kofferbak dichtgooien en tadaaa…probleem. Want ik had de deuren nog niet opengemaakt. Snappie?

Groetjes,
M

@Mriek, ok, dus ik heb gewoon geluk datd e achterklep ook op de centrale deur vergrendeling werkt!!! Heb trouwens wel een keer gehad dat ik ons buitenhuis had opgesloten. Sleutels vergeten en deur dicht gekwakt, tja, gelukkig wist mijn buurman met een kledinghanger de deur open te krijgen

liefs woezel

Daar heb je zeker geluk mee, dat scheelt een hoop gedoe in ieder geval

Enne, moet je blij zijn met zo’n buurman?

Groetjes,
M

hmmmzzzz…nu je het zegt hahahahaahha

liefs woezel

Groetjes,
M

@woezel; het is precies zoals Mriek zegt.