buitengesloten heb.
Snel snel, want ik moest naar de tandarts, even lekker lopen want wat is het toch mooi weer .
Auto op slot bij mijn ouders voor. Oja moet nog even snel iets uit de auto achterin pakken. Achterklep even open gedaan, mijn dingen pakken en neer leggen, klep dicht en jullie raden het al: Yep de sleutels zie ik netjes IN de atou liggen. Gelukkig wel de voedingstas van Danielle met telefoon en portomenee aan de wandelwagen.
Balen !!! en nu moest ik ook nog snel naar de tandarts (half 3), gelukkig niets aan de tanden
Even rond lopen bellen waar ik sleutel kon halen, want mijn ouders waren weg, die hebben reserve sleutels van mijn auto en huis. Toen maar op zoek naar een sleutel van hun huis, die kon ik aan de andere kant van het dorp halen. Even buurten bij een tante tussendoor en om 5 uur was ik weer bij mijn ouders met de sleutel van hun huis. Hopelijk zijn ze rond 7 uur thuis want Danielle heeft geen middagslaap gedaan en is nu kei moe en vervelend. Heb haar net even hier in bed gelegd, maar hier is ze het niet mee eens (normaal ligt ze thuis tussen 6 en 7 in bed).
Hopelijk gaat de rest van de avond iets soepeler