Ik met weemoed terugdacht aan

Gister werd me de vraag al gesteld door mn vriendin "Straks ook een 3e?"
Ik keek der aan en zeg “Ben je gek?? Neeeeeee” … en sorry het kwam er ook zo abrubt uit (mijn antwoord)… Maar nee voor mij/ons geen 3e…

Ik wil straks heerlijk genieten va mn 2kids… mn lichaam zonder al teveel gebreken…
En zit echt niet te wachten op weer een zwangerschap (het hoeft niet natuurlijk) met bekkeninstabiliteit, en best veel pijn.
Ik keek altijd vrouw aan die zwanger waren en dacht dan wauww dat wil ik ook nog wel… e nu is het zo ver… en een 3e hoeft echt niet meer… dat zouden we financieel niet redden, en ik zelf zou het ook nie aankunnen.

Chris had gister een mooie uitspraak, en dat ontroerde me ook wel

Ik heb liever heel weinig geld, maar een goede vader voor mijn kinderen
dan een man die veel geld heeft en geen vader IS, omdat hij alleen maar aan het werk is.
En nu moet ik zeggen dat ook Chris best veel aan het werk is, maar de tijd DAT hij thuis is, is hij er ook echt voor zn zoon(s).

Liefs, Melanie

Mooi gezegd van Chris! En zo is het natuurlijk ook! Wat heb je aan een hoop geld als je man niet naar zijn kindjes om kijkt? NIKS!

En ik heb natuurlijk twee supermakkelijke zwangerschappen gehad zonder kwaaltjes, maar toch laten wij het er ook bij! Goed is goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Inderdaad Rainbow…

Goed is goed… En dit is voor ons ook genoeg zo.!:smiley:

Liefs, Melanie

Ohh nou een derde kan hier echt niet…

Maar vandaag waren we op kraambezoek bij een 3 dagen jonge baby (van Brenda, die hier ook lange tijd actief geweest is. De forumleden die er al langer zijn kennen haar vast nog wel)… Zooooo klein en schattig… toen gingen mn eierstokken toch echt wel ff rammelen!

Ja ik ken het gevoel, bij mij begint het weer te kriebelen (zoon wordt in maart 2) maar manlief wil geen tweede en dat had hij al voor dat ik zwanger was van Dion dus ik stelde me er helemaal op in.
Maar des ondanks denk ik er vaak aan om het allemaal nog eens mee te mogen maken.

En na de bevalling had ik het ook wat jij nu hebt Raibow, het definitieve afscheid van je zwangerschap roept veel emotie’s op.
En ook rond de eerste verjaardag van je kleintje, dan is de babytijd voorbij.
Ik denk dat het met alle fases in het leven zo zal zijn, dat maakt het leven zo mooi toch !

Ik zou graag 3 kindjes willen, maar mijn man wil er maar 2, dus houd het op…
Ik moet ook zeggen dat we het in ons huis niet echt kwijt kunnen hoor, dus handig is het ook niet.
Maar je moet het met z’n tweeën beslissen, je moet het uiteindelijk ook met z’n tweeën doen!

Nou, volgens mij zit ik echt nog vol hormonen! Vandaag moest ik voor een echo naar het ziekenhuis waar ik 2x ben geweest voor en na mijn bevallingen. Ze moesten kijken of mijn baarmoeder geen stukje placenta meer in zich had…Ik was snel klaar, alles zag er schoon uit en Max en ik liepen naar buiten. Ik zag allemaal zwangere vrouwen in de echoruimte en ik keek naar de elfde verdieping, de babyafdeling. En wéér dacht ik: ‘Het is mooi geweest Rainbow…je wilde er echt maar twee…’ Ik vond het toch weer een raar gevoel! Dat gevoel gaat wel weer over lijkt me, maar ik vind het toch apart dat ik dat zo heb. Gelukkig ben ik niet de enige, dat blijkt hier wel! Twee kindjes is hartstikke mooi, ik word ook alweer 37 en we zijn compleet. Dus…Rainbow, je bent klaar! En ondertussen mijmer ik gewoon een beetje en geniet ik straks misschien weer als een vriendin van mij aan de beurt komt (al hebben de meesten al kindjes en zij zijn ook ‘klaar’).

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers