...ik met spit op bed lig?

Ja,ja! Al 4 dagen ‘wat’ last van mijn rug, maar ja, werk in de zorg en dat was afgelopen weekend vrij zwaar. Gisteravond tijdens mijn avonddienst nog ‘even’ iemand van 150 kg omhoog geholpen in bed, wat dus blijbaar niet goed ging…

Vanochtend kon ik mijn bed niet uitkomen van de pijn, en dat met een snel kruipende dreumes! Da’s dus geen succes kan ik je vertellen! Ik dacht, dat red ik wel voor vandaag, de oppas moest zelf weg. maar dat viel echt vies tegen…
Mijn man gebeld dat het eigenlijk toch niet ging, en de schat kwam meteen naar huis toe.

Dus lig ik vanaf 13.00 uur plat op bed, echt een feest! Luka vind het reuze interesant, die roept van onderaan de trap naar me. Erg lief om te horen, doet toch weer goed… Hem wel zelf nog op bed gelegd net, maar nu dus weer plat.

Om een toch al vrij lang verhaal kort te houden, ik baal enorm!
En dat kan ik dan weer mooi met jullie delen!

Lilypie Tweede Ticker

He gat ik leef met je mee. Heb geen spit maar opoe die niet door wil zetten en dat doet ook zo’n pijn in mijn rug. Maar ik wil graag voor je lopen meid, dat red ik nog wel. Hopelijk schiet je snel weer los.

Groetjes,

Michèle

Hè bah. Lastig en naar. Maar moet je dan wel op bed liggen? Is in beweging blijven niet beter? Of is dat juist niet met spit? Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oef! Heel vervelend! Iemand van 150 kilo omhoog helpen is ook nogal wat! Pffff. Rustig aan (je zult niet anders kunnen) en hopelijk ben je snel weer op de been. BETERSCHAP!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Beterschap!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Beterschap.

Gr Patries

Wat balen joh dat je spit hebt. Ik dacht idd ook altijd dat je dan moest bewegen. Hoe dan ook beterschap en ik hoop dat je er snel weer vanaf bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Oeehh Spit, Chris heeft het ook gehad vorig jaar… Wat een pijn had hij…
En ik maar denken dat ie zich aanstelde hihi!

Hij kreeg van de fysio een speciale band voor om zn rug, die heel strak moest zitten, en hij moest ook in beweging blijven.
Ook kreeg hij toen krukken mee…

Ohh ja… Sterkte meid!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 11 Aug 2010 22:42:08

@Mriek en Sandra 1980: ik moest gister plat op bed en vandaag meer gaan bewegen. Het was gister zo pijnlijk dat ik het alleen maar erger maakte door te gaan bewegen. Dus vandaag word het lopen, fietsen en zwemmen! Maar alles rustig aan…

Luka is naar opa en oma toe zo dat ik vandaag rustig mijn spieren los kan krijgen, hopen dat het snel gaat, want dit is echt niets voor mij!

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje das balen!
Mijn vriend heeft het vorig jaar ook gehad, en pijn dat ie had, echt zielig.
(en dat vind ik niet zo snel )
Gelukkig kan Luka bij opa en oma terecht en kan jij op je gemakje kan doen.
Hopelijk ben je snel genezen want kan me voorstellen dat t helemaal niks is op die manier.
Veel beterschap!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oké, succes met bewegen dan vandaag!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Pff wat een ramp! Ik ken het, ik heb het regelmatig, schiet er zo ineens in, en je bent tot niks meer in staat! Een uur er over doen voor je je bed uit bent… En de fysio zegt blijven bewegen! Tjaaa dat is wel heel goed misschien, maar praktisch onmogelijk!
Ik ging 2-3 dagen flink aan de pcm en duclofinac en dan maar proberen te bewegen. Een tuinstoel in de kamer zodat ik dmv de armleuningen beter op kon staan, en een warme pittenzak in de rug. Gets ik moet er niet aan denken aan die ellende, ik had het drie keer in de zwangerschap van Jessey! Ik wens je heel veel beterschap!!!

Groetjes Anouk

als ik een stijve nek heb word ik al helemaal gek! Dan neem ik 2 naproxen en ben ik van de kaart! hihihi no word maar snel beter meid, en laat je kerel je goed verzorgen!

ai meis! dat is pijnlijk! heel veel beterschap en wat tof dat papa meteen naar huis kwam!
mijn moeder ligt toevallig ook in bed alleen dan met een zweepslag

beterchap meis

before you judge me, try hard to love me

Hoe gaat het nu met je?

Hoop dat het alweer wat beter gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Hoi meiden!

Nou, ben inmiddels natuurlijk wel het bed uit! Maar echt lekker bewegen kan ik nog niet, het is echt erg pijnlijk!

Vandaag naar de fysiotherapeut geweest, die kon ook niet veel voor me doen. Het zit nog te vast en is te pijnlijk. Ik heb wat oefeningen mee gekregen, die moet ik gaan proberen te doen. Maar werken zit er nog niet in helaas, dat moet tot volgende week wachten. En dan sowieso kijken of het gaat…

That’s the story so far! Maar balen is het wel, helemaal voor Luka. Lekker op de grond liggen spelen samen is er even niet bij…

Wat balen dat je nog zo’n last hebt, sterkte nog!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat vervelend dat je nog steeds zo’n last hebt.

Nogmaals heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker