Ik met pijn in m'n hart afstand gedaan heb

Van Rens z’n babykleertjes.
Ik had alles bewaard van hem voor als we nog een jongen zouden krijgen. Maar ja dat was dus een meisje en daar zatik met m’n 7 bananendozen vol jongenskleding.
Heb van de week alles uitgezocht en een aantal favoriete pakjes bewaard. De rest is vanochtend allemaal opgehaald. Aan de ene kant is het lekker weer een beetje ruimte op zolder maar aan de andere kant ging ik er toch graag nog even doorheen.
Maar goed het is nu naar een gezin waar ze het goed kunnen gebruiken en dat is ook wel fijn dat het goed terecht komt.

Groetjes Ramona

Ik heb daar nooit moeite mee gehad, grappig dat dat zo verschilt per persoon. Fijn dat ze naar een gezin zijn dat het goed kan gebruiken!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oooow wat moeilijk lijkt me dat! Maar ik ben dit weekend ook druk, ik ga ook alles, maar dan ook echt alles (dus ook babykamermeubels, wipsteltje, maxicosie etc) bij elkaar zoeken en dat gaat naar mijn neefje die ook alles heel goed kan gebruiken. Hij verwacht met zijn vriendin over ruim 3 maanden ook een meisje, dus ik pak gewoon door nu. Idd een paar leuke babypakjes die ik bewaar, en de rest gaat allemaal in dozen en zakken, en weg er mee!

Groetjes Anouk

Ik heb er ook geen moeite mee gehad Heb een paar dingen bewaard en voor de rest alles naar mijn vriendin en nu nog.

Liefs Michelle

Ohhh echt? Ja ik heb er zoals Mriek niet echt moeite mee hoor! Ik heb idd ook wel wat pakjes bewaard voor J later, maar het meeste heb ik weggegeven, je hebt hier zo ontzettend veel mensen die het goed kunnen gebruiken dat ik het bijna schandalig vind als je alles houd, als je een kindje ziet zonder kleertjes dan wil ik spontaan bijna al mijn bezittingen weggeven!

@anouk Dan heb je ook nog wat te doen. Gelukkig hoeven de meubeltjes nog niet weg want die gebruikt Noa lekker nog. Maar sowieso ebwaar ik dat nog ff want wij weten nog niet of dat we wel of geen derde kindje zouden willen. Maar ja die kleding is nu inmiddels ook wel gedateerd het oudste is zowat 3 jaar oud en aangezien ik echt geen zwangerschap meer wil met een peuter thuis word die kleding dan echt te oud om nog te gebruiken.
Van Noa ga ik dat sowieso niet meer doen alle kleding bewaren. Gewoon de meest favoriete pakjes en de rest gaat naar een vriendin die ook net een meisje heeft gekregen.

Groetjes Ramona

Oh, ik had er ook moeite mee hoor! Ik heb alles verkocht op een beurs en daar vroeg ik 1,50 voor alles. Ik heb veel verkocht, maar dacht elke keer: ‘Daar gaat dat leuke pakje!’ het was bij mij niet zozeer de kleding, als wel het feit dat er gewoon geen kindjes meer komen en je dan die periode weer afsluit. Een soort heimwee naar wat was, ofzo. Terwijl ik echt achter het besluit sta om het bij twee te houden.

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@malawimama Dat snap ik idd dat je het dan niet zomaar ongebruikt laat liggen als je al die armoede ziet Had ook wel a heel veel weggeven dit waren de mooiste kleertjes zeg maar die ik nog voor een volgende wilde gebruiken maar ja die volgende was een meisje. Ben wel blij dat er nu een ander gezin nog plezier van heeft
@ Rainbow dat is het ook idd niet zo zeer de kleertjes die ik mis maar wel de tijd die al geweest is. Besef je toch weer dat hij al zo groot word he?

Nu alleen nog ff Rens z’n Lief! kleertjes op mp zetten want dat levert nog wel wat op denk ik.

groetjes Ramona

Ik bewaar dus ook alles he. En omdat ik de deur naar een derde ook niet dicht durf te doen raakt de zolder nu steeds voller en voller
@Rainbow: op wat voor beurs stond je dan precies? Mocht ik toch gaan opruimen?
groetjes,
Wendy

Oh meid, ik weet er alles van!

Ik kan er ook niet zo goed tegen om de kleertjes weg te doen. Ik heb nu 2 dozen met kleertjes van Luka nog, en van mijn man mag het maar 1 doos zijn. En eerlijk is eerlijk, we gewoon de ruimte niet om alles op te bergen…

En begint de ellende dus opnieuw met Jenthe’s kleertjes, vreselijk…