Ik met J voor 3 daagjes naar Lusaka Zambia ga!

Wij moeten al bijna 1 jaar ons paspoort regelen en nu gaat het toch eindelijk gebeuren. We vliegen zondag en woensdag zijn we weer terug. Bij de ambasade zijn we maar een halve ochtend bezig, maar helaas zijn er alleen vluchten op zondag, woensdag en vrijdag, maar er zijn “blijkbaar” genoeg leuke dingen te doen! Spannend vind ik het wel, mijn man gaat niet mee!

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Wat leuk dat je daar met J heengaat. Stoer hoor zo met zijn tweetjes zonder je man.

Heel veel plezier!

Groetjes,
Sandra

Leuk zeg! Wat gaan jullie daar doen?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik moet op maandag mijn paspoort regelen, maar heb al gezien dat ze een dierentuin hebben (die hebben wij niet) dus daar gaan we naartoe en een zwemparadijs met veel verschillende glijbanen en zwembaden (die hebben wij ook niet) en misschien gaan we ook nog naar een reptielen “dierentuin” waar ze krokodillen en kamelions hebben! Maar goed eerste prioriteit is vinger afdrukken laten regelen voor mijn paspoort want dat kan niet in Malawi!

Dat klinkt erg leuk! Heel veel plezier!

Klinkt super zeg, veel plezier!

Groetjes,
M

inderdaad stoer hoor zo met z’n tweetjes!!
Klinkt gezellig, veel plezier.
Laat je even weten hoe leuk het was?

Liefs Shirley

En je moeder? Blijft die in je huis of gaat die ook mee?

Groetekes, Sje

Ik dacht: Voor drie dagen naar Zambia???

Maar in je tweede stukje begreep ik het ineens haha.

Wat gaaf joh!
Heel veel plezier en geniet er van!

Wij zijn terug. 2 dagen later dan gedacht. Het was leuk, Zondag mijn verhaal, ben morgen jarig dus daar ga ik eerst even van genieten.

@ Sje nee ma ging niet mee, haar vriend is woensdag aangekomen! Dus die wilde ze wel opwachten

Fijn dat het leuk was, we horen het verhaal dan nog wel. Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

Groetjes,
M