Ik met een probleem zit en niet weet wat te doen?

nou gelukkig worden ze serieus genomen door die andere arts,ze is er gelukkig zelf voor uit gekomen en ze wilt hulp dus het komt goed,het heeft tijd nodig die ze ook moet nemen

iig sterkte met je vriendin

Bianca,Dylan & Kaitlyn

En onmiddellijk weg bij die eerste huisarts zou ik zeggen! Schandalig dat hij haar niet serieus nam zeg. Ik zou meteen geen vertrouwen meer in die man hebben.
Sorry dat ik zo fel reageer, maar ik heb er geen goed woord voor over.

Een huisarts moet altijd al zijn patiënten serieus nemen in eerste instantie. En als hij daarna gaat merken dat het inderdaad niet serieus is (want oké, er lopen zat hypochonders rond in Nederland), dan mag hij dat voorzichtig uiten. Maar bij een eerste gesprek, en dan in dit geval over zo’n serieus onderwerp, iemand niet serieus nemen, belachelijk gewoon.

Maar ik ben wel heel blij voor je vriendin (en ook voor haar gezin en voor jou) dat ze bij die andere arts wel serieus genomen is en doorverwezen is. Hopen dat ze nu weer uit het dal kan klimmen met de aangeboden hulp.

Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

zodra ik meer weet hou ik jullie op de hoogte, ze heeft volgende week een afspraak gemaakt ben benieuwd hoe het zal verlopen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

dat is een goed bericht he?
en dat ze al zo snel terecht kunnen.
vaak duurt het bij die hulverlenende instanties weer weken of maanden voor je terecht kan.
maar dat is in dit geval gelukkig niet zo.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Het is in iedergeval weer een goed bericht, een stapje in de goeie richting.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben