hoe sommige ouders het voor mekaar krijgen hun peuter zo schoon te houden !
we waren maandag naar de efteling… nou van da kind kon je soep koken na een 2 uur… ze had een roze jurkje met een wit randje, nou dat randje wat bruin( van de vlekken van de grond en stof , met een beetje geel en oranje (van het raketje) en knalroze (van dr suikerspin, en ik had nog een emmertje met suikerspin gekocht,want ik denk op zo;n stok da word een bende…)
je kon het kind tegen de muur houden dan bleef ze gewoon plakken, en ik bedoel ik denk dat ik haar 80 keer afgeschrobt heb met doekkies… 2 seconden later is net of ze weer een moddergevecht heb gehouden,
en dan zie ik daar een peutertje voorbij komen, in een burbery outfit… en cremekleurige uggs ( jowww… zo ik nog nie eens over nadenken, cremekleurige schoenen… ) en da kind zag eruit alsof ze gestreken uit de wasmachine kwam…
hoe krijg je het voor mekaar? mag da kind nie spelen? nou ja ze liep toch flink te struinen… of heb je ook kids met smetvrees dacht ik ?
daar heb die van mij geen last van! heb dr 1 keer een wit jurkje aangegeven, en da was van me tante naar huis 15 minuten rijden, en ze had alleen een drinkbeker in de wagen…nou die jurk kon je meteen in de wasmachine gooien …
heb ik nu zo’n viezerikkie ?
verder kan ik me dr nie druk om maken,want ik sop dr wel af …maar ik vraag me gewoon zo af hoe die moeders da doen,
als ik da wil dan moet ik 8 setjes kleding meenemen voor een middag en een hogedrukspuit!!!
Pippy is geboren 17.07.2009