Als ik een vriendin bel, gaat het zo:
Hoe is het? Blablabla. Ja, hahaha, bla, bla, bla. Weet je nog dat bla, bla, di bla. Hahahaha. Bla, bla, bla. Na 3 kwartier een uur zeggen we: Ok, dan zie ik je morgen om 15.00 uur! Doeiiiii!
Gisteren belde een vriend mijn mannetje en ging het zo: (mijn vriend had hem ge-smst omdat hij was vergeten wanneer zijn housewarming was):
Hoi met X. Hoi. Het is zaterdag. Ok, dan kijk ik of ik kan. Ok. Doei. Doeidoei. Ze hingen echt binnen 12 seconden op ofzo!
Ik moet altijd erg lachen om de manier van communiceren tussen mannen. Gewoon alleen zeggen wat je wilt/moet en verder niks. Grappig dat er zoveel verschil zit in mannen en vrouwen wat dat betreft! Mijn vriend mailt ook altijd maar 2 zinnen met zijn vrienden, ik kan dat niet! Het is, op enkele uitzonderingen(bv Marsel) na, maar goed dat er meer vrouwen op Ikkeben zitten, anders hadden we niet veel te melden en waren we zo klaar!
Zijn jullie mannen ook zo als die van mij? Overigens praat hij gelukkig wel in volzinnen en hij heeft altijd genoeg te vertellen, het is alleen aan de foon en in de mail!
Groetjes Rainbow