Ik me vanmiddag suf gelachen heb!

Rens was aan het eind van de middag erg vervelend dus die mocht even op de trap in de gang gaan zitten. Na 3 minuten wilde ik hem er uit halen, maar hij was duidelijk nog boos en wilde blijven zitten. Prima dan roep ik hem 5 minuten later wel. Het was verdacht stil in de gang dus ging ik ff kijken. Zit meneertje doodleuk te slapen met zijn hoofd tegen het traphekje! Was echt zo’n idioot gezicht. En niet wakker te krijgen ook. Heb snel de camera gepakt om het te filmen. Rens vond het zelf super grappig om het later zelf terug te kijken.
Vond het echt super grappig.

Groetjes Ramona

Hahahaha! Hij was waarschijnlijk dan gewoon lastig van de slaap?!? Hahaha!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ja dat zal het wel geweest zijn. Hij is ook niet helemaal fit, hij is nog herstellende van een keelontsteking. Maar een middagslaapje hoef ik echt niet meer mee aan te komen bij hem dus dan krijg je dit soort dingen.

Groetjes Ramona

Wat een grapjas!

Zo heeft mijn moeder destijds mijn broertje slapend bovenaan de trap aangetroffen! Die was naar boven gegaan en met z’n knietjes op de laatste trede en zijn hoofd op de overloop in slaap gevallen! Dan schrik je!

Groetekes, Sje

@Sje Ja dan zou ik ook schrikken, en me later denk ik ook suf lachen want dat lijkt me ook wel een hilarisch gezicht.

Groetjes Ramona

Haha, grappig!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hoe moe kun je zijn

Liefs Michelle

Haha geweldig!

Heb er hier ook eentje die op de raarste plekken in slaap kan vallen. Vorige week nog, zaten gewoon fruit te eten. En ineens valt hij gewoon aan tafel in slaap.

Groetjes,
Sandra

whahahaha geweldig zeg!!
wel gelijk duidelijk waarom hij dan zo vervelend was hihi

liefs,
Rinske